Hei,
MS1 V.2.2 extra viimeisin firmware. Asennettuna MB 450SLC -73 d-jetin tilalle.
Jostain syystä seos menee liian laihalle jos kuuman moottorin käynnistää uudelleen, kun auto on seissyt muutaman minuutin - tunnin. Kylmänä kun käynnistää ja ajaa niin ei mitään ongelmia. Kuumakäynnistyksen jälkeen seos on laihalla noin 5 minuuttia. Menee tuonne afr 16 tienoolle ja on paha pitää käynnissä. Sama ongelma jokakerta.
Siirsin imuilman lämpöanturin puskurin taakse, se helpotti hieman ongelmaa mutta ei ratkaisevasti.
En löydä yleiseen ongelmaan ratkaisua googlaamalla. Sama ongelma tuntuu olevan todella monella mutta toimivaa ratkaisua ei löydy.
Oisko kellään ideaa mikä on pielessä?
Seos laihalla kuuma käynnistyksen jälkeen
Moderator: Masi_K
Re: Seos laihalla kuuma käynnistyksen jälkeen
ASEn rukkauksella saanet ainakin vähennettyä tuota ongelmaa.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: Seos laihalla kuuma käynnistyksen jälkeen
Jeps, ASE:a rukkaamalla sain hieman parannettua tilannetta, mutta ei merkittävästi. Käynnistyksen jälkeen joutuu pumppailemaan kaasua että pysyy käynnissä. Ongelma poistuu noin 2 minuutin ajon jälkeen. Mikä perhana voi olla vialla?
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: Seos laihalla kuuma käynnistyksen jälkeen
Onko alkuperäiset suuttimet? Onko niille etuvastukset vai käytetäänkö megan PWM-ohjausta? Onko lämpöantureiden kalibrointi tarkastettu? Ja onko WUE 100% kuumalle moottorille?