Yritin haeskella mutta ei oikein apuja löydy ja alkaa itselläni loppua kohteet mitä tarkistaa.
Vanha b&g ms1 v2.2 lauta sisällä hr10 koodi.
Ajettu viime kesänä ja muutenkin pelannut kuten pitää mutta teki temput nyt viikko sitten. Kaikki alkoi konehuoneen pesusta(noooouuuu).
Oli täyttänyt tulpan reiät vedellä jne. Pelasi kuitenkin illalla auton pesun jälkeen kun kuivailin konehuoneen.
Seuraavana aamuna ihan mykkä.
Tarkastusten jälkeen kipinä hukassa. Mega näkee kierroslukutiedon mutta ei ohjaa kipinää.
Oli polttanut ignitorin ja korvasin sen hyllyssä olleilla vb kivillä.
Tässä välissä sellainen ihmeellisyys että ymmärtääkseni noita kiviä pitäisi ajella lähdöt invertoituna niin ei voi kun polttaa kivet jos antaa olla. Kun kääntää asetuksen niin lämpiävät vain hiukan.
Virrat päälle ja kun noi lähtöjen d17(spark A) ja d19(spark B) ledit syttyy saa sytkä maan(ampuu putkessa kuten tää vanha modaamaton tekee virtoja kytkiessä) sen jälkeen startatessa ledit sammuu kokonaan(tietääkseni pitäisi vilkkua sytkän tahtiin molempien) ja kun lopettaa veivaamisen tekee saman kuin virrat kytkiessä eli ledit syttyy hetken päästä ja taas maadoittaa niin että puolat lyö kerran kipinän.
Ohjauksessa jotain vikaa mutta mitä?
Asetuksetkin on ihan kuten pitää.
Kohta vaihtuu uudempaan jossa paremmat suojaukset mutta olis toi hyvä jättää varalle hyllyyn.
ms1 v2.2 sytkä ongelmat hukkakipinällä
Moderator: Masi_K