Microsquirt v3 apua

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Suh089
Megasquirt aloittelija
Posts: 5
Joined: Mon Mar 16, 2015 12:53

Microsquirt v3 apua

Post by Suh089 »

En löytänyt sopivaa topiccia joten asiani on seuraavanlainen.
Ensimmäistä kertaa megahommia askartelen ja nyt olisi ecun johdotus valmis mutta meni käsi päähän huonon amerikan osaamisen kanssa. tarvisin selkeän opastuksen miten ja mitä mun pitää mitata että saan sopivat arvot syötettyä nokan hall-anturilta ja kampiakselin induktiiviseltä anturilta ? Kohde on Suzuki GSX-R 1000cc ahdettu ja triggeripyöränä on alkuperänen 24-2 ja alkuperänen anturi. Imunokassa on alkuperänen tappi mikä liipasee anturia ja hall-anturina toimii mersusta otettu hall-anturi.

Ennen säätöä boxiin ajetaan extrakoodi, säätöhommat teen yhdessä kaverin kanssa joka megaa on säätänyt mutta hänelläkään ei ole kokemusta ko.hommasta.

Kiitos paljon jo etukäteen jos joku viitsii opastaa.
Masi_K
Megajumala
Posts: 1982
Joined: Wed Mar 23, 2005 15:51
Location: Espoo

Re: Microsquirt v3 apua

Post by Masi_K »

Käännät kampiakselin ykkössylinterin YKK merkkiin. Sen jälkeen lasket hampaiden välejä anturilta pyörimissuuntaan aina viimeiseen väliin ennen puuttuvia hampaita. Tämän jälkeen kerrot määrän viidellätoista (24-2 wheels are 15 deg per tooth) ja vastaus on megan pyytämä hammas #1. Esim jos hampaiden välejä on 9 niin 9x15. Nokasta eiole sen enempää tarvetta syöttää muutakuin että nokka anturi on ja vähän että millainen setuppi on. Koodi muuten ynnää nokan asennon suhteessa kampuraan.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Post Reply