Moottorina m20b25 turbo
Mega MS1 v.2.2 HR_10g extra
Antureina cherryn hall ja bosch tuotteita.
RE85
Vikana on siis se että kun auto lämpiää olikohan 55asteeseen (megan mukaan,samoja auton mittari näyttää) niin seokset tippuu kuin lehmän häntä laakista laihalle.
Olen ensikertalainen megan kanssa ja monet asiat on uusia sen suhteen.
Boxi on ammattitaitoinen kasannut ja vauhtivaunu sen myös tarkisti jälkeenpäin ja totesi toimivaksi.
PA-paineet ei tipu mihinkään kun auto sammuu,suuttimet ei olevinaan sammu myöskään.
Pumppu siis pyörii koko toimituksen ajan. Ennen sammumista auto lähtee normaalisti käyntiin, ja voi vaikka ajaa siihen saakka kun auto lämpiää. Muttei kuitenkaan edes yritä käynnistyä lämpeämisen jälkeen.
Aijemmin bensalla mentäessä vika oli 44 asteen kohdalla, viinalla "vika" siirtyi reiluun 50 asteeseen.
Ja semmoisen huomion tein, että kun kylmäkäynti rikastuksia nostaa REILUSTI tuolta alueelta auto vain pyörii reilusti rikkaalla mutta sammuu silti.
TK seokset on nyt about 12.8 ja kun lämpiää sinne vikakohtaan heittää mittarin tappiin.
Nyt en hetkeen auton luona ole edes ehtinyt käymään, mutta nyt keväällä oli tarkoitus jatkaa projektia ja ajattelin valmiiksi "selvitellä" mahdollisia vikakohteita.
Ohessa linkki youtube videoon jossa auto tekee vian. https://www.youtube.com/watch?v=lQeZWRy ... freload=10
Voisiko lämpöanturissa olla "kuollut" kohta nuillamain?
Tai ihan asetus puolella?
Kiitos jo etukäteen

EDIT: linkki korjattu