Jos jollain tollaset suuttimet joutilaana ni saa tarjota.
Moderator: Masi_K
jos dyno näyttää väärinTurbiini wrote: Nyt vain ihmetttää että eihän noiden pitäisi yhdessäkään piisata semmoisiinkaan tehoihin mitä tuosta on dynotettu.
Kunhan vain löytyis ne käytetyt. Ymmärrä heittääkö porukka itelleen liian pienet suuttimet roskikseen vai? Lueskellu vaan paljon noit ruisku projekteja, "suuttimet on liian pienet joutuu vaihtaa isompiin" sit ne on kumminkin ollut sen kokosia jotka sopis mulle, mut eipä oo ketään tarjonnutkaan vaikka ostoilmoituksen niistä tein. Tietyst noita suuttimia on erillaisia, mut kai jollain olis tollasia densojakin ylimääräiseks jääny.Puolituinen wrote:Viittii uusiakaan ostaa, ku käytettyjä saa jonku 10kpl yhden uuden hinnalla..
Entä jos vaan säästäisit rahaa ja ostaisit uudet kun on varaa?Puolituinen wrote:Kunhan vain löytyis ne käytetyt. Ymmärrä heittääkö porukka itelleen liian pienet suuttimet roskikseen vai? Lueskellu vaan paljon noit ruisku projekteja, "suuttimet on liian pienet joutuu vaihtaa isompiin" sit ne on kumminkin ollut sen kokosia jotka sopis mulle, mut eipä oo ketään tarjonnutkaan vaikka ostoilmoituksen niistä tein. Tietyst noita suuttimia on erillaisia, mut kai jollain olis tollasia densojakin ylimääräiseks jääny.Puolituinen wrote:Viittii uusiakaan ostaa, ku käytettyjä saa jonku 10kpl yhden uuden hinnalla..
HehVauhtivaunu wrote:Entä jos vaan säästäisit rahaa ja ostaisit uudet kun on varaa
eihän siinä hondassa oo ku 120hv vakiona jos kattoin oikeesta vuosimallista.Puolituinen wrote: yritin mittaa ne, mut en mä saanu kuin n. 160cc 3bar paineella. Voiko ne tosiaan olla noin pienet? Täytyy varmaan ajan kanssa koittaa mittailla ne uudestaan.