
-moottori volvo b23e, täysin vakio pientä kanavien sipistelyä ja a-nokkaa lukuunottamatta, säädettävä nokkapyörä
-Mitsubishi td05-20g turbon kopio.
-Tial ulkoisen hukkaportin kopio
-Bosch 044-pumpun kopio
-1000cc suuttimet, re85 polttoaine
-honeywell gt101 anturin kopio
-12-1 triggeri kampuralla
-ms1 v2.2
-vag 106b hukkakipinäpuola
-motonet tulpanjohdot
-moottorin alkuperäiset tulpat
-itse tehty lyhyehkö tuubi-pakosarja
-110cm x 40cm x 10cm cooleri (pituus ei ole pilkkuvirhe)

Penkissä jokusen vedon ja nokan säädön jälkeen päädyttiin säätämään vääntöä ja ajettavuutta jokusen hevosvoiman kustannuksella, ja suhteellisen hyvin siinä onnistuttiinkin. Maksimiahtojen ollessa 1.3bar, Noin 2500 kierroksella vääntöä oli jo yli 300Nm, huippulukemien ollessa pyöreästi 350hv ja 560Nm noin 5000 kierroksella, voimansiirtohäviö pois laskettuna. Ihan mukava ajettava, nyt vain saatava se voima vielä välitettyä tiehen
