Page 1 of 1

"FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Posted: Thu Sep 18, 2014 18:13
by Pasi_K
Täällä kun on osaavaa porukkaa niin kysyn vaikkei varsinaisesti tällä kertaa megaan liitykkään.

http://atspeedracing.co.uk/products/ind ... ucts_id=68 taikka tämän korvaava "viritysmalli" http://atspeedracing.co.uk/products/ind ... ucts_id=67

Pystyykö kyseisen zetec koneen puolan korvaamaan suoraan tällä?

http://www.bosch-motorsport.de/en/de/pr ... 24226.html

Kohteena Peugeot 106 GTI jonka alkuperäisen sytkäkasetin tilalle harrastajat vaihtavat paremman kipinän antavan (?) ja kestävämmän Fordin puolan. Äkkiseltään kyseltynä ns. oem-laatuinen ford-puola ja johdot olisi 140e. Mulla olis hyllyssä tuo boschin puola joten ajatus toki kutkuttaa jos laittaisi sen paikoilleen...

Re: "FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Posted: Fri Sep 19, 2014 0:50
by Benkku
Laita vaan se Boschin 407 kaksoispuola.

Re: "FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Posted: Tue Sep 30, 2014 16:33
by Pasi_K
Paikollaan on ja hienosti toimii. Hain gsi corsan tulpanjohot jotka oli aika passelit. Vanhoista tulpahatuista leikkasin ne huullokset ja laitoin näihin niin ei varmasti pääse vesi tulpankoloihin.

Mutta mites se kun nyt jäi se alkuperäinen konkka kytkemättä, oiskohan se pitäny vetää tuohon syöttöjännitteeseen kun sehän taisi niin olla alkuperäisessä sytkäkasetissa vaikkakin sille oli siinä oma pinni?