"FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
Pasi_K
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Sat Jan 28, 2006 13:02

"FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Post by Pasi_K »

Täällä kun on osaavaa porukkaa niin kysyn vaikkei varsinaisesti tällä kertaa megaan liitykkään.

http://atspeedracing.co.uk/products/ind ... ucts_id=68 taikka tämän korvaava "viritysmalli" http://atspeedracing.co.uk/products/ind ... ucts_id=67

Pystyykö kyseisen zetec koneen puolan korvaamaan suoraan tällä?

http://www.bosch-motorsport.de/en/de/pr ... 24226.html

Kohteena Peugeot 106 GTI jonka alkuperäisen sytkäkasetin tilalle harrastajat vaihtavat paremman kipinän antavan (?) ja kestävämmän Fordin puolan. Äkkiseltään kyseltynä ns. oem-laatuinen ford-puola ja johdot olisi 140e. Mulla olis hyllyssä tuo boschin puola joten ajatus toki kutkuttaa jos laittaisi sen paikoilleen...
Benkku
Megajumala
Posts: 1070
Joined: Sat Apr 16, 2005 18:06
Location: Riihimäki

Re: "FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Post by Benkku »

Laita vaan se Boschin 407 kaksoispuola.
Pasi_K
Megasquirt aloittelija
Posts: 17
Joined: Sat Jan 28, 2006 13:02

Re: "FORD" puola vs. Bosch 0 221 503 407

Post by Pasi_K »

Paikollaan on ja hienosti toimii. Hain gsi corsan tulpanjohot jotka oli aika passelit. Vanhoista tulpahatuista leikkasin ne huullokset ja laitoin näihin niin ei varmasti pääse vesi tulpankoloihin.

Mutta mites se kun nyt jäi se alkuperäinen konkka kytkemättä, oiskohan se pitäny vetää tuohon syöttöjännitteeseen kun sehän taisi niin olla alkuperäisessä sytkäkasetissa vaikkakin sille oli siinä oma pinni?
Post Reply