ongelma on siinä, että auto ei lähde käyntiin. kun vääntää virta-avaimesta virrat päälle, pitäisi megan yhden ledin vilkahtaa ja sitten sammua.
mun megan boksi keksii ihan omiaan - se vilkuttelee mitä sattuu.
eli boksissa on vikaa, ilmeisesti. auto on käynyt kyllä, mutta ei enää, eikä ainakaan tällä boksilla. käytössä on myös sytytyksen ohjaus.
sitten hieman säätöihin liittyvää helpohkoa kysymystä.
mulla olisi melko valmis polttoainekartta tuolle moottorille, mutta suuttimet ovat minun moottorissa 30% suuremmat, kuin toisessa hyvin käyvässä/säädöissä olevassa moottorissa.
tässä ohjelmassa on REQ_FUEL arvo 13. kysymys - onko tämä arvo "prosentuaalisesti" vertailukelpoinen, esimerkkinä 11 on 10% suurempi arvo, kuin REQ_FUEL 10.
eli minun täytyisi pudottaa REQ_FUEL arvoa 13 -> 10, niin saisin karkeasti n. 30% syöttöä pois?
ollaan kokeiltu antaa megan laskea oma REQ_FUEL arvo, mutta se tiputtaisi se 13 -> 7.xx??? jolloin kone ei käy juuri mitenkään.
pientä ongelmaa megan kanssa.
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
Alkuperäiset suuttimet ovat kokoa x, joten sun suuttimet ovat silloin näillä tiedoilla 1,3* x, eikö? Kyllä tuo muutos pitäisi onnistua laskemalla req_fuel uusiksi, paitsi tietysti siinä tapauksessa että alkuperäistä moottoria on menty säätämään req_fuelia sohimalla.
Tuohon boksin outoon käytökseen sanoisin, että mikäli kaikki asetukset näyttävät olevan kunnossa, niin kokeile flashata softa uudestaan, ja asetukset uudestaan sisään mieluiten manuaalisesti.
Tuohon boksin outoon käytökseen sanoisin, että mikäli kaikki asetukset näyttävät olevan kunnossa, niin kokeile flashata softa uudestaan, ja asetukset uudestaan sisään mieluiten manuaalisesti.