ANDROID

Keskustelu Megasquirtin firmwaresta ja muista Megasquirtiin liittyvistä ohjelmistoista

Moderator: Masi_K

Post Reply
imppu
Megasquirt aloittelija

ANDROID

Post by imppu »

HEI!mulla olis impreza wrx sti 2.0 vm96 hankittuna MS2V3.0 extra firmwarella.ja voisiko säätöön hommata tabletin jossa android 4.0.4 käyttöjärjestelmä ja tarviiko mitä lisä johtoja tablettiin?
MrFairlane
Megajumala

Re: ANDROID

Post by MrFairlane »

Jollain usb-serial adapterilla ja jollain microusb-usb OGT johdonpätkällä voisi ehkä onnistua.

Kai se Tunerstudio pyörii jotenkin Android-vehkeillä mutta pelkän MsDroidin kanssa säätäminen voisi olla aika tuskaa.
Turbiini
Megajumala

Re: ANDROID

Post by Turbiini »

se on tabletista kiinni saako siihen usb adapterilla toimivan yhteyden, läheskään kaikkissa ei ole usb tuettuna. denverin halpiksissa toimii, niissä ei bluetooth yhteyttä ole joten muuta vaihtoehtoa ei olisikaan. Noita on esim motonetin valikoimassa. hyvä ominaisuus noissa on myös se että lataukselle on oma 5v liitäntä jolloin saa helposti lataukseen myös usb:n ollessa käytössä. Tuollaisia mulla sekä kilpurissa että tieautossa pelkästään msdroidia varten ja toimivat kohtuu ongelmitta belkinin usb serial kaapelin kanssa. msdroid versio 1.1r käytössä, megana molemmissa ms1 extra hr11c.

Ongelmana nyt kun eilen latasin play kauppasta uuden msdroid 2.xx ni eipäs enää saakaan yhteyttä. tunnistaa megan ja lähtee ottamaan yhteyttä mutta ei saa ladattua tunea. onneksi löysin vielä vanhan version ni sain taas toimimaan. tuosta kyllä näyttäis olevan eilen tullu uusin päivitys 2.1r1 hotfix: Fix to crash when attempting to load a tune, joten oliskohan että minä kerkisin latamaan version ennen tuota? ei muista enää mikä sen versio oli. Pitänee koittaa.
Post Reply