Moottorijarrun jälkeen menee laihalle
Moderator: Masi_K
Moottorijarrun jälkeen menee laihalle
Tämmöinen ongelma jäi karttojen säädön jälkeen. Seos menee laihalle kun moottorijarrutuksen jälkeen avaa vähän kaasua -> seosmittari (vems round) käy reilusti laihan puolella ja moottori tekee pari terävää rykäsyä. Seos palaa hetken päästä normaaliksi. Olen yrittänyt kiihdytysrikastuksia (map pohjanen) säätää kohdilleen mutta huonolla menestyksellä. Jos kaasua painaa reilummin tai ihan pohjaan, kiihdytysrikastus toimii hyvin. Olisiko vinkkejä laittaa mitä voisi kokeilla?
Re: Moottorijarrun jälkeen menee laihalle
Mitten suuttimet on sijoitettu?
Mulla carinan vanhassa koneessa oil suuttimet läppärungoissa ja she teki vastaavaa, polttoaineeksi kun vaihtoi e85 no tilanne page I niin pal on Etta piti Ottawa syötönkatkaisu pois moottorijarrutuksesta, ja silt I säätää seokset alhaalta ylirikkaalle. nykyisessä koneessa suuttimet kannessa ja toimii täydellisesti, heti Ku vähänkin avaa kaasua no seos palaa säädettyyn.
Mulla carinan vanhassa koneessa oil suuttimet läppärungoissa ja she teki vastaavaa, polttoaineeksi kun vaihtoi e85 no tilanne page I niin pal on Etta piti Ottawa syötönkatkaisu pois moottorijarrutuksesta, ja silt I säätää seokset alhaalta ylirikkaalle. nykyisessä koneessa suuttimet kannessa ja toimii täydellisesti, heti Ku vähänkin avaa kaasua no seos palaa säädettyyn.
Re: Moottorijarrun jälkeen menee laihalle
Tämä tilanne on varsin vaikea säätää pois. Itellä kun oli ms1 käyttöautona tein kompromissin säädön suhteen. Seurasin kartasta että missä kohtaa eniten tilanne vaivaa ja nostin VE karttaa heti syötönkatkon raja VEn yläpuolelta jonkinverran sekä jätin kiihdytysrikastuksen tyhjäkäyntikierros alueelle pikkaisen paksun puolelle. Lopputulos oli vallan ok. Mulla oli käytössä tps pohjainen triggeröinti, mutta herkkyys oli pakko jättää vähän yli 0.5 kun häiriöitä oli senverta. Entiedä, saisiko ms2 ja ms3 EAE llä hoidettua tämän pois oikein ?
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate