Kiireesti tarttis neuvoa tietysti.
Moderator: Masi_K
JaniM wrote: Tuossa Sometime Racing taxi outlaw kilpurissa viime kautena MS1 ja omituisuudet loppu kesken. Vaihtoivat MS3 ja tänä vuonna uusi enkka nitropäivillä ja alkoi jo keuliin liian korkealle.
Saivat paremmin säädettyä. Eli kyllä siinä on todistetusti parannusta uuteen "hitekkiin".
Itse suosittelisin nykyään MS2:ta sellaiseksi perusvalinnaksi. Siinä on kuitenkin ominaisuudet ihan kohdallaan kaikkeen peruskäyttöön eikä hintaakaan tule pahasti lisää MS1:een verrattuna. MS1:lläkin toki pärjää pitkälle jos viitseliäisyyttä riittää, mutta siinä kuitenkin on omat puutteensa, joista voi tulla ihan oikeasti ongelmaa joissain tapauksissa. Mutta ennen kaikkea MS2:n kanssa monet asiat vaan toimii huomattavasti helpommin ja loogisemmin.MrFairlane wrote:Juu olen itsekin luopumassa MS1:stä tuossa kilpurissa, kun lokin otto on niin pirun hidasta ettei siitä ota selvää erkkikään. Yritä nyt säätää autoa lokin perusteella kun lähtöön mahtuu alta 15 tapahtumaa.
Siirrän omasta autosta ms2:n siihen ja mietin nyt että hommaanko tilalle kakkosen vai kolmosen. Ei vain taida tuosta kolmosesta olla vastaavaa hyötyä, kun en tarvitse korttiloggeria eikä ole varaa MS3X:ään ja kahdeksaan lambdaan.
Mä ehdotin jo vuosia sitten ameriikan foorumilla että jättäisivät nyt jo suosiolla wankel tuen vähintään pois. Vastasivat että kusisivat samalla rotary omistajien silmiin. Mietin vaan että onko järkeä koittaa pitää kaikille samaa? Ms1 cpu muisti on kuitenkin ollut täynnä jo vuosia. Mut sitten taas eivät enää kyllä aikoihin ole päivittäneet ms1 koodia mihnkään suuntaan. Myöskin hires koodari kirjoitti ajat sitten että ei kiinnosta enääkamski wrote:Uusia ominaisuuksia mutta ei välttämättä heinoja? Tai sitten niin hienoja että mikään toimii. Kauneus on katsojan silmissä![]()
Saisivat kyllä päivittä MS1 HigRes koodin niin että kaikki turhat jakaja sekä muut epämääräiset asetukset pois. Loput resoluutiosta päivittäisivät VE sekä spark karttoihin.
Silläkin on aikonaan pärjätty.