Megan valinnasta
Posted: Thu Jun 13, 2013 8:36
Moro,
tässä olisi kysymyksiä teille keillä on käytännön kokemusta kyseisistä aparaateista. Kokoonpanooni tarvitsisin seuraavat ominaisuudet:
6 sylinterisen koneen 6 suuttimen ohjaukset
Vanos output-lähtö venttiilien ajoituksen säädölle
mahdollisesti sisääntulo abs-anturilta luistonestoa varten
Lukemani perusteella ymmärsin, että ainakin MS3 V3 MS3X-lisäkortilla kykenee tuohon ohjaukseen. No kuitenkin muissakin malleissa puhutaan että 1-16 sylinterin ohjaus löytyisi, mutta tämä liittynee vain sytytykseen? Tai sitten joka suuttimelle ei ole erillistä lähtöä. Eli näillä vaatimuksilla MS3X-systeemi on ainoa tuohon kykenevä?
Lisäksi kiinostaisi rakenteleminen niin, että käyttäisi mahdollisimman paljon alkuperäisiä antureita ja komponentteja. Samalla johtosarjaan rakentaisi rinnakkaiset paikat alkuperäisellä ECU:lle ja MS:lle niin, että systeemin saisi helposti muutettua vakio/katsastus-kuntoon.
Kiitoksia vinkeistä ja kommenteista.
tässä olisi kysymyksiä teille keillä on käytännön kokemusta kyseisistä aparaateista. Kokoonpanooni tarvitsisin seuraavat ominaisuudet:
6 sylinterisen koneen 6 suuttimen ohjaukset
Vanos output-lähtö venttiilien ajoituksen säädölle
mahdollisesti sisääntulo abs-anturilta luistonestoa varten
Lukemani perusteella ymmärsin, että ainakin MS3 V3 MS3X-lisäkortilla kykenee tuohon ohjaukseen. No kuitenkin muissakin malleissa puhutaan että 1-16 sylinterin ohjaus löytyisi, mutta tämä liittynee vain sytytykseen? Tai sitten joka suuttimelle ei ole erillistä lähtöä. Eli näillä vaatimuksilla MS3X-systeemi on ainoa tuohon kykenevä?
Lisäksi kiinostaisi rakenteleminen niin, että käyttäisi mahdollisimman paljon alkuperäisiä antureita ja komponentteja. Samalla johtosarjaan rakentaisi rinnakkaiset paikat alkuperäisellä ECU:lle ja MS:lle niin, että systeemin saisi helposti muutettua vakio/katsastus-kuntoon.
Kiitoksia vinkeistä ja kommenteista.