megaan takaisin kytkennästä kysymyksiä
Moderator: Masi_K
megaan takaisin kytkennästä kysymyksiä
saiskohan turtanan purkilla ohjattua yhtä solenoidia niin että sais takaisin kytkennän hoidettua lamda anturin tulolla .eli solenoidin heiluttelu ei ole probleema mutta takaisinkytkennän hoitaminen on megassa muuten ongelmallista. eli mietin että lamda anturin tulon vois rukata niin että se kuuntelis jännitevaihtelua solenoidin päästä niin että sais hoidettua solenoidin asematiedon eri tilanteissa lisäämällä pulssin pituutta tai vähentämällä. muiden antureiden tiedot kelpaa vallan hyvin mutta solenoidin takaisinkytkentä mietityttää
Re: megaan takaisin kytkennästä kysymyksiä
Ainakin vaatinee koodin puukotusta ja jonkinsortin tulon lisäämistä, ellei kakkoslambdan tuloa pysty hyödyntää.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: megaan takaisin kytkennästä kysymyksiä
Mitenkäs tuo tehdään käytännössä eli miten asema lasketaan solenoidin jännitetiedon perusteellajani wrote:saiskohan turtanan purkilla ohjattua yhtä solenoidia niin että sais takaisin kytkennän hoidettua lamda anturin tulolla .eli solenoidin heiluttelu ei ole probleema mutta takaisinkytkennän hoitaminen on megassa muuten ongelmallista. eli mietin että lamda anturin tulon vois rukata niin että se kuuntelis jännitevaihtelua solenoidin päästä niin että sais hoidettua solenoidin asematiedon eri tilanteissa lisäämällä pulssin pituutta tai vähentämällä. muiden antureiden tiedot kelpaa vallan hyvin mutta solenoidin takaisinkytkentä mietityttää
(kun eikös sitä just ohjata)?
No real power, just turboshit!