käytössä siis mazdan oma johtosarja joka on ollu aiemmin adapteri johdolla kytkettynä megaan.
Eli kun kerran noita kierroslukukäiriöitä on ollut niin rupesin kattomaan miten olinkaan aikoinaan maadotukset tehnyt ja näköjään oli maapisteet vähän siellä täällä ja ne ilmeisesti pitäs olla kaikki samassa pisteessä?
konehuoneessa on Quadspark sytytysboxi jonka maat ilmeiseti vedetään kanteen/lohkoon.
vanhoja topicceja luin ja siellä moni oli sitä mieltä että KAIKKI maat yhteen pisteeseen, mutta koskeeko se myös sytkäkiviä tässä tapauksessa?
onko väliä mihin megan pinneihin 1-19 (poislukien spr 1-4 käytössä MS2 V3.0) maadotukset vetää ja pitääkö esim kaikkien antureiden maat mukaan luettuna laajakaistan ohjainlaitteen maadotus tulla samaan pisteeseen? entä voiko Hall-anturin häiriösuojamaan vetää suoraan johonkain noista pinneistä? (tällähetkellä menee maihin ennen megan liitintä)
hmm tai ehkä helpommin sanottuna meneekö pahasti metsään jos kytken maat,häiriösuojamaat, anturimaat tämän kuvan mukaan. eli siis Hall-anturin maadoitus tulisi 1 pinniin? http://www.msextra.com/doc/general/ms2external.html
pitäisikö nuo 14-19pinnit vetää sitten "pitkällä" johdolla tuonne koneeseen kuten tuossa kehotetaan vai onko parempi laittaa lyhyellä piuhalla heti boxin lähelle runkoon ja sitten tuo Quadspark boxin maadotus suoraan kanteen?
Sillä tässä kyselen kun haluaisin tehdä maadotukset kerral... siis toisella kerralla kuntoon
