Ostin muutama kuukausi sitten Ebaystä 70-luvun lopun Oldsin 350:n ruiskukilkkeet ja tarkoituksena olisi asentaa ne Oldsin 307:aan. Muutaman mutkan kautta tulin siihen tulokseen, että järkevintä on tehdä tuo kaasari -> ruisku muutos Megasquirtilla.
Tässä vähän listaa raudasta mitä jo on:
-IAT-sensori http://www.diyautotune.com/catalog/gm-o ... p-116.html
-CTS-sensori http://www.diyautotune.com/catalog/gm-c ... p-115.html
-Boschin 0280150040 Suuttimet (Taisi olla 406cc/min)
-Tietokone-ohjattu HEI-jakaja
-2-napainen tyhjäkäyntimoottori
Kaasuasento-anturiksi ajattelin hommata tällaisen http://autotune.fi/tuote/236/tps-kaasul ... arvike-001
Minkälaista lambda-anturia ja kampiakselin triggeri pyörää tuommoiseen kokoonpanoon kannattaisi hommata?
Nyt pitäisi sitten keksiä että mitä rautaa (MS1?, MS2?) pitää pellin alle hommata, että ominaisuudet riittää ja saisi homman toimimaan. Megan pitäisi siis osata ohjata 8 kpl matalaimpedanssisia suuttimia ja GM:n 7 pin HEI-jakajaa.
Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan, ja osiakin saa kaupata jos tällaiseen kokoonpanoon sopivia sattuu tyhjänpanttina nurkissa lojumaan.

EDIT: Tietokonejakajassa on tottakai 7 pin moduuli, eikä 4 pin.

Selvittelin vähän tarpeita ja ominaisuuksia ja tulin siihen päätelmään, että MS 2 V 3.0 saattaisi olla soppeli valinta.
Tässä vielä kuva projektista. http://koti.mbnet.fi/levabros/kuvat/20121211_231216.jpg
EDIT2: Leikkelin töissä 36-1 triggeri-pyörän ja broidi sorvasi spacerin jolla sen saa pultattua veivin päähän. http://koti.mbnet.fi/levabros/kuvat/20121215_214123.jpg
Ilmeisesti tällä saisi luettua noita hampaita? http://www.autotune.fi/tuote/245/vranturi-tarvike-ford