Auto sammui varottamatta ja jätti tielle.
Ruumiinavaus paljasti seuraavaa.
1. Prosessori oli tyystin hengetön
2. FET:ejä ohjaava driveri oli kärvähtänyt
3. VAG hukkakipinapuolaa suojaava 10 A sulake oli kärvähtänyt.
Em viat on nyt osapuilllee korjattu ja stimulaattorilla katsoen kaikki olis kunnossa.
Auto kuitenkin seisoo Pohjolan tallissa, jossa ikkunasta katsoen sataa vettä kaatamalla

Joten lopullinen varmuus jää myöhempään kokeiluun.
Jotta luottamus autoo palaisi niin olisi kiva keksiä syy seuraamus yhtälö tälle tilanteelle, jotta sen osaisi korjata ja toiste ei tielle jäis.
Ite en ole keksinyt muuta kuin että 10A sulake on liian pieni VAG puolalle ja se on virta on ollut ihan "tapissa" ja sitten sulake lopulta petti.
Siitä eteen päin mun eloktroniikka taitoni ei riitä päätteleen miksi prossu ja se IC ajoivat toiminta savunsa ulos.
Mutta jos jollain muulla on ideaa niin kertoo, kiitos...