logi ei toimi
Moderator: Masi_K
logi ei toimi
osaisko joku kertoa miksi en saa logia otettua. ei tuu mitää käyrää näkyviin. viimeksi käytin pari kuukautta sitte ja sillon se vielä toimi.
Re: logi ei toimi
Kerroppas kohta kohdalta miten otat lokia ja miten katsot sitä
tunerstudiossa => data logging => start logging, annan nimen millä tallentaa ja painan save. ajan pätkän ja klikkaan stop. tunerstudiossa data logging => view with megalogviewer jolla aukasen file tiedoston antamallani nimellä.
tuolain oon ennen tehnyt ja se on pelannut mutta ei nyt.
megalogger aukeaa mutta ei siellä mitää oo.
tuolain oon ennen tehnyt ja se on pelannut mutta ei nyt.
megalogger aukeaa mutta ei siellä mitää oo.
Koita avata megalogviewerin file->open valikosta lokifile.
Onhan lokitiedoston koko jotain muuta kuin 0kb?
Onhan lokitiedoston koko jotain muuta kuin 0kb?
en löytänyt tommosta ku lokifile.
ensimmäinen on loki 93kt ja toinen on 18kt
ensimmäinen on loki 93kt ja toinen on 18kt
Avaa megalogviewerillä se tiedosto ihan kuten normaalisti ohjelmilla avataan Eli file->Open.
ei onnistu, näkyy vain tyhjää. muista autoista saa login auki tämäb kauttakin mutta tä yks ei aukea.teg wrote:Avaa megalogviewerillä se tiedosto ihan kuten normaalisti ohjelmilla avataan Eli file->Open.
Voisitko laittaa lokitiedoston vaikka dropbox:iin niin katsotaan.
en mä tommosia ossaateg wrote:Voisitko laittaa lokitiedoston vaikka dropbox:iin niin katsotaan.

vanhaa topiccia lainaten. En saa otettu logia. yllä olevien ohjeiden mukaisesti yrittänyt, mutta logi tiedoston koko on 1kt ja avatessa herjaa että tiedosto on tyhjä. Voiko usbsarjakaapelimuunnin aiheuttaa moista? muuten kommunikaatio auton kanssa tuntuu pelaavan ok.
Tässä tiedot kokoonpanosta ja muista auton Megasquirt ongelmista.
viewtopic.php?f=2&t=8974
Tässä tiedot kokoonpanosta ja muista auton Megasquirt ongelmista.
viewtopic.php?f=2&t=8974