Peruskartta tuntuu olevan aika lailla ok ajossakin, pikkusen rikkaalla mutta toimii.
Perusasetuksena Alpha-N eli TPS pohjanen ohjaus ja semisequenttiaalinen polttoaineen syötö muoto.
Kokeilin laittaa kiihdytysrikastuksesta EAE toiminnon päälle, säädin asetuksia rpm pohjaisesta taulukosta 10 aina 200% asti ja mosa rupee kuoleen heti kun kaasua lyö yli 50% Seosmittari näyttää AFR 20.. Ja osakiihdytyksessä 13nurkilla mutta kun raskaammin painaan niin heti 17nurkille tai likemmäs 20..

Sytkäkartta on täysin säädetty, kopioitu vastaavasta mosasta pikkusen muokattuna moottorilleni sopivammaksi.
ECU:lle ei mene alipaineletkua kun mosa ei oikein alipainetta kehitä tyhjäkäynnillä/pienellä kierroksilla ajossa. Joten en ole kokeillut ITB asetusta.
Rikastusten kierrosluvut ovat 800rpm, 1200, 1500, 2000 jne.. 3500jälkeen ottaa aika hyvin kierroksia, tosin en ole sieltä vielä oikein säätänyt peruskarttaa kun vasta sain auton ajoon ja ois tarvetta saada kiihdytysrikastusta alapäähän..
TPSdot Threshold on koitettu säätää välille 0 ja 200%. 0 tuntumassakaan ei saa tarpeeksi soppaa äkillisessä polkasussa, mutta hitaassa moottori tulvii vastaavasti.

Olen myös kokeillut ottaa kiihdytysrikastukset kokonaan pois käytöstä, tilanne pahempi ainakin kevyessä kiihdytyksessä.
Bensa syötetään End off squirt asetuksena..
Onko palstalla kokemusta vastaavasta tilanteesta.
Vanhalla haltech purkilla josta muuten loppui resoluutio ei ollu mitään ongelmaa kiihytysrikastuksessa.
Tosin se antoi 4 suutinta kerralla bensaa..
Voiko olla mahdollista että mulla ei piisaa suuttimet enään semisequenttiaali muodossa?
Ai niin kokeilin piruuttani laittaa suuttimet auki 70-100% 1000-3000rpm tuntumassa 10% kaasunavautumis kohdasta lähtien, eipä tuntunut olevan suurta merkitystä..

Joku jippo täytyy keksiä..