Terve. Minulla tuli 205 gti:hin kumma vika ettei enää käynnisty ollenkaan. Sammutin auton normisti ja kaupasta tultuani ei käynnisty ollenkaan. Tulpat kastuvat järkyttävän äkkiä ja ilman tulppia pyörittäessä tulee pytyistä mahdoton bensasumu. Kun ecun pistokkeen irrottaa niin toimii 5 sekuntia kohtuullisesti. Jostain syystä siis bensaa tulee aivan liikaa. Ilmaläppä ei ole rikki, olen kokeillut jo useammallakin kappaleella. Myöskin CLT on ehjä. Johdoissa ei vikaa koska MS2 auto starttaa heti välijohtosarjalla. Eli siis MS käyttää samoja johtoja ja clt anturia kuin jetronic. Syttyjärjestelmä on itsenäinen ja ecusta riippumaton.
Saattaisi siis olla hyödyllistä jos jollain olisi tieto ecun pinnijärjestyksestä tai mittausarvoista pinnien välillä.
Boksin sisässähän on vain 1 tehotrankku SGS BDX53C. Jos tuo ohjailee suuttimia ja kärähtää jääden johtavaksi niin eikö silloin bensaa juuri tule hirveästi heti kun ecu saa virtaa. Eli nyt tarvittaisi jetronicci asiantuntijaa apuun koskapa toista samanlaista boksia ei ole tarjolla testattavaksi.
Bosch LE jetronic Apua!
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 18
- Joined: Tue Apr 01, 2008 17:59
Bosch LE jetronic Apua!
205 GTI 1.9 MS2 V3.0 extra