Suuttimien johdotus
Moderator: Masi_K
Suuttimien johdotus
Tässä ihmetellyt suuttimien johdotusta kun on kahta eri mallia eli 12v+ 1+2 3+4 tai 12v+ 1+3 2+4 vai onko näillä injection groups lla merkitystä?
VW Corrado G60 Projekti
Re: Suuttimien johdotus
1+4 ja 2+3 1-3-4-2 syt.järjestyksellä.
Re: Suuttimien johdotus
Onko tuolla mitä merkitystä jos on vaika 1+2 ja 3+4, itellä oli noin mutta kävin äskön vaihtamassa 1+4 ja 2+3.
-pete
-pete
Re: Suuttimien johdotus
Ei mitään väliä jos kaikki sykkii samaan aikaan, mutta jos kahdessa pankissa niin tuollain. Simultaneus ja alternating valinnat injector staging valikossa. Sekventiaali ruiskussa ne on sitten neljässä pankissa, eli jokanen suutin erikseen.piraxx wrote:Onko tuolla mitä merkitystä jos on vaika 1+2 ja 3+4, itellä oli noin mutta kävin äskön vaihtamassa 1+4 ja 2+3.
-pete
Re: Suuttimien johdotus
Rantunen wrote:Ei mitään väliä jos kaikki sykkii samaan aikaan, mutta jos kahdessa pankissa niin tuollain. Simultaneus ja alternating valinnat injector staging valikossa. Sekventiaali ruiskussa ne on sitten neljässä pankissa, eli jokanen suutin erikseen.piraxx wrote:Onko tuolla mitä merkitystä jos on vaika 1+2 ja 3+4, itellä oli noin mutta kävin äskön vaihtamassa 1+4 ja 2+3.
-pete
alternating asetus ollu päällä kokoajan, voiskohan tuosta johtua pien nykiminen kasikympin vaihdissa? no huomenna penkkiin niin näkee siin mennessä et nylkyttääkö..
-pete
Re: Suuttimien johdotus
Äsken tulin tallilta ja hommat jäi siellä kesken kun mietin että kuinka ne suuttimet johdotetaan. Asiaa vaikeuttaa se että teurastin Ford Sierran johtosarjan ja mielestäni siinä oli suuttimet 1+2 ja 3+4 sytysjärjestyshän tuossa se perus 1-3-4-2. Voi tietysti olla että tuo alkujaan ruikkii kaikilla suuttimilla samanaikaisesti ?
Tosin tuolla samaisella johtosarjalla oli aiemmin kokoonpano ja silloin oli 2 suihkutusta/tahti ja alternative
On myös mahdollista että katsoin väärin tuosta puretusta sarjasta kun oli jo pitkälle purettu ennenkuin sitä rupesin katselemaan
Eli teenkö nyt uuden sarjan vaan 1+4 ja 2+3 ja sillä pelaa (nyt vielä varmistuksena)
Tosin tuolla samaisella johtosarjalla oli aiemmin kokoonpano ja silloin oli 2 suihkutusta/tahti ja alternative
On myös mahdollista että katsoin väärin tuosta puretusta sarjasta kun oli jo pitkälle purettu ennenkuin sitä rupesin katselemaan
Eli teenkö nyt uuden sarjan vaan 1+4 ja 2+3 ja sillä pelaa (nyt vielä varmistuksena)
Re: Suuttimien johdotus
oon kans purkanut yhen sierran sähkösarjan ja siinä olo 1+4 ja 2+3VesQ wrote:Äsken tulin tallilta ja hommat jäi siellä kesken kun mietin että kuinka ne suuttimet johdotetaan. Asiaa vaikeuttaa se että teurastin Ford Sierran johtosarjan ja mielestäni siinä oli suuttimet 1+2 ja 3+4 sytysjärjestyshän tuossa se perus 1-3-4-2. Voi tietysti olla että tuo alkujaan ruikkii kaikilla suuttimilla samanaikaisesti ?
Tosin tuolla samaisella johtosarjalla oli aiemmin kokoonpano ja silloin oli 2 suihkutusta/tahti ja alternative
On myös mahdollista että katsoin väärin tuosta puretusta sarjasta kun oli jo pitkälle purettu ennenkuin sitä rupesin katselemaan
Eli teenkö nyt uuden sarjan vaan 1+4 ja 2+3 ja sillä pelaa (nyt vielä varmistuksena)
Re: Suuttimien johdotus
Ok... Eli katsoin väärin, oli johtojen suojat jo leikelty ja liittimistä rungot purettu kun rupesin niitä tarkastelemaan eli tuolla mennään siis 1+4 ja 2+3
Kiitoskia
Kiitoskia

Re: Suuttimien johdotus
Mietiskelen itsekin juuri noita suuttimien johdotuksia. Mitenkä tuossa v.2.2 piirlevyssä kytketään nuo suuttimet? Kun megamanuaalin kytkentäkuvasta tuli sellainen kuva että 1. ja 2. suuttimen pitää molempien olla megan päässä yhteydessä sekä 32. että 33. pinniin ja vastaavasti 3. ja 4. suutin yhteydessä pinneihin 34. ja 35? Olenko nyt ihan hakoteillä kun ei jotenkin aukea tämä logiikka?
Auton johtosarjassa on valmiiksi paritettu suuttimet 1/3 ja 2/4 mutta miten kytkentä tulee megan päähän?
Auton johtosarjassa on valmiiksi paritettu suuttimet 1/3 ja 2/4 mutta miten kytkentä tulee megan päähän?