Tere, kokonpano ja tehdyt muutoset.
-Ilmanpuhdistin k&n pestävä vakiokotelossa, kaksi 38mm lisäimareikää ja imu äänen vaimennin pois.
-MAT-anturi putsarikotelossa, läppärunkojen ja kotelonväliin tehty 2.5cm jatkoholkit muovista.
-Läppärungot GSX-R 600 -01, runkojen järjestys muutettu vaijerit keskellä + levennys keskellä, säköläpät poistettu akselinreijät tukittu kemiallisella metallilla. Polttoaine kisko vakio, levennetty keskeltä, putki sisää ja kemiallistametallia päälle. Vakio 280ml ruiskusuuttimet. Tämä setti jenkeistä 125 egee tulleineen sis pkt. Suutimet 1-4 ja 2-3 eri eri bankeissa.
- Polttoainelinja tulo, orkkis tankintulo varatankki puolta, letkut 8mm sisä, osassa tupla-aban lemmarit, Bossin kopio pumppu pystyssä orkkis pumpun paikalla, jomkun japsin metallinen pieni pa-suodatin toisellapuolella takaiskaria. T-haara toinen suutin kiskolle, toinen painnensäätimelle(3.5bar), paineen säädin pa-hanan paikalla, neste vaimennettu mittari näkyy hanan reijästä. Bensan paluu normi tankin tuloon, poistettu putkenpäästä sihti.
-Kaasuvaijerit lähes vakiot, toistakuorta jatkettu muoviholkila, läppärunkojen puolelle lisätty lukitusmutterit + rikat ( rauta-sahalla tehty kolo, jotta saa paikalleen vaijeriin).
-ArttuH:n MS1purkille yhdistetty ilmanpainetieto kurkuita. 1syl tieto pa-säätimelle.
-Jäähdytysveden lämpöanturi kannesta tulevassa metalli putken pääsää hitsattussa mututterissa (ei kestänny kemiallisella metallilla mutteri

)
- Yosimuran kokoputkisto MTX-L laijakaista mittarilla.
-16-42 välitykset