Suzuki RF900R Mega
Moderator: Masi_K
Suzuki RF900R Mega
Nyt on testilenkki heitetty Pärnyssä ja Saarenmaata 1200km katsellen, pyörä toinmi ongelmitta kulutus 5.5- 6L/100km, reipasta vauhtia ajellen. Ainut ongelma on seoksen seilaus AFR 9-16 välillä, pienikin kaasuläpän muutos vaikuttaa tosipaljon seossuhteeseen, joten säätöä vielä olis tiedossa, ei tunnu oikein toi live analyysi ja lambda säätö kunnolla pelaavan. Mutta moottorin vääntö ja käyttö mukavuus paljon parempi kun kaasuttimilla, eikä ole yhtään tulpaa pimentynny (denso). Tehoakin tuntuis olevan ainakin sama mitä Dynojetellä terästetyllä kaasariversiolla.
Re: Suzuki RF900R Mega
Terve.
Kokeile synkronoida läppärungot. Sitten säädät AFR 13.5 pintaan. Sen jälkeen kulutuksen pitäisi tippua 4,28L / 100 km. kohden. Jos on huonot ketjut ja ISO laukkusarja matkassa nekin vaikuttaa aikalailla kulutukseen.
Laita vähän speksia millä osilla olet rakentanut RF.ä
Kokeile synkronoida läppärungot. Sitten säädät AFR 13.5 pintaan. Sen jälkeen kulutuksen pitäisi tippua 4,28L / 100 km. kohden. Jos on huonot ketjut ja ISO laukkusarja matkassa nekin vaikuttaa aikalailla kulutukseen.
Laita vähän speksia millä osilla olet rakentanut RF.ä
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: Suzuki RF900R Mega
Tere, kokonpano ja tehdyt muutoset.
-Ilmanpuhdistin k&n pestävä vakiokotelossa, kaksi 38mm lisäimareikää ja imu äänen vaimennin pois.
-MAT-anturi putsarikotelossa, läppärunkojen ja kotelonväliin tehty 2.5cm jatkoholkit muovista.
-Läppärungot GSX-R 600 -01, runkojen järjestys muutettu vaijerit keskellä + levennys keskellä, säköläpät poistettu akselinreijät tukittu kemiallisella metallilla. Polttoaine kisko vakio, levennetty keskeltä, putki sisää ja kemiallistametallia päälle. Vakio 280ml ruiskusuuttimet. Tämä setti jenkeistä 125 egee tulleineen sis pkt. Suutimet 1-4 ja 2-3 eri eri bankeissa.
- Polttoainelinja tulo, orkkis tankintulo varatankki puolta, letkut 8mm sisä, osassa tupla-aban lemmarit, Bossin kopio pumppu pystyssä orkkis pumpun paikalla, jomkun japsin metallinen pieni pa-suodatin toisellapuolella takaiskaria. T-haara toinen suutin kiskolle, toinen painnensäätimelle(3.5bar), paineen säädin pa-hanan paikalla, neste vaimennettu mittari näkyy hanan reijästä. Bensan paluu normi tankin tuloon, poistettu putkenpäästä sihti.
-Kaasuvaijerit lähes vakiot, toistakuorta jatkettu muoviholkila, läppärunkojen puolelle lisätty lukitusmutterit + rikat ( rauta-sahalla tehty kolo, jotta saa paikalleen vaijeriin).
-ArttuH:n MS1purkille yhdistetty ilmanpainetieto kurkuita. 1syl tieto pa-säätimelle.
-Jäähdytysveden lämpöanturi kannesta tulevassa metalli putken pääsää hitsattussa mututterissa (ei kestänny kemiallisella metallilla mutteri
)
- Yosimuran kokoputkisto MTX-L laijakaista mittarilla.
-16-42 välitykset
-Ilmanpuhdistin k&n pestävä vakiokotelossa, kaksi 38mm lisäimareikää ja imu äänen vaimennin pois.
-MAT-anturi putsarikotelossa, läppärunkojen ja kotelonväliin tehty 2.5cm jatkoholkit muovista.
-Läppärungot GSX-R 600 -01, runkojen järjestys muutettu vaijerit keskellä + levennys keskellä, säköläpät poistettu akselinreijät tukittu kemiallisella metallilla. Polttoaine kisko vakio, levennetty keskeltä, putki sisää ja kemiallistametallia päälle. Vakio 280ml ruiskusuuttimet. Tämä setti jenkeistä 125 egee tulleineen sis pkt. Suutimet 1-4 ja 2-3 eri eri bankeissa.
- Polttoainelinja tulo, orkkis tankintulo varatankki puolta, letkut 8mm sisä, osassa tupla-aban lemmarit, Bossin kopio pumppu pystyssä orkkis pumpun paikalla, jomkun japsin metallinen pieni pa-suodatin toisellapuolella takaiskaria. T-haara toinen suutin kiskolle, toinen painnensäätimelle(3.5bar), paineen säädin pa-hanan paikalla, neste vaimennettu mittari näkyy hanan reijästä. Bensan paluu normi tankin tuloon, poistettu putkenpäästä sihti.
-Kaasuvaijerit lähes vakiot, toistakuorta jatkettu muoviholkila, läppärunkojen puolelle lisätty lukitusmutterit + rikat ( rauta-sahalla tehty kolo, jotta saa paikalleen vaijeriin).
-ArttuH:n MS1purkille yhdistetty ilmanpainetieto kurkuita. 1syl tieto pa-säätimelle.
-Jäähdytysveden lämpöanturi kannesta tulevassa metalli putken pääsää hitsattussa mututterissa (ei kestänny kemiallisella metallilla mutteri

- Yosimuran kokoputkisto MTX-L laijakaista mittarilla.
-16-42 välitykset