Johdotin autoa ja tajusin vasta siinä vaiheessa kun oli lähes valmista että kaikki megan johdot kulkee auton sisälle samasta läpiviennistä mistä menee kaapeli akulta startille.
Tuli sitten mieleen että onko odotettavissa häiriöitä kun ne kulkee niin lähekkäin? VR-anturin johdot on suojattuja muut tavallisia.
Ja toinen kysymys, onko mitään erikoista mitä pitää ottaa huomioon kun jatkaa juurikin tuota vr-anturin johtoa?
Ja kolmas, miten selvitetään vr-anturin napaisuus? vai onko väliä?
Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen
Moderator: Masi_K
Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen
Taitaa pahimmat häiriöjohdot olla ne tulpanjohdot. Sitä en tiedä miksi bemarin orkkis virtakaapelissa joka menee peräluukkuun on sellanen pienempi johto rinnalla? Ja molemmat ovat + johtoja
Singaalijohdon jatkamisen jälkeenki suojaukset kunnossa niin hyvä tulee 


V2.2 on ykkönen
Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen
Mitä reittiä se kaapeli muuten alunperin menee peräkonttiin? e30:ssä? Nyt menee oikeaa helmakoteloa pitkin ja siitä hanskalokeron takana olevasta läpiviennistä moottoritilaan.
Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen
Sieltä se alkuperänenki kulkee, ei nyt tarkoin muista meneekö lattiaa pitkin vai menikö koteloa vasten.
V2.2 on ykkönen