Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
AnttiR
Megasquirttaaja
Posts: 47
Joined: Thu Aug 25, 2005 15:48
Location: Pyhäjärvi/Jyväskylä

Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen

Post by AnttiR »

Johdotin autoa ja tajusin vasta siinä vaiheessa kun oli lähes valmista että kaikki megan johdot kulkee auton sisälle samasta läpiviennistä mistä menee kaapeli akulta startille.
Tuli sitten mieleen että onko odotettavissa häiriöitä kun ne kulkee niin lähekkäin? VR-anturin johdot on suojattuja muut tavallisia.
Ja toinen kysymys, onko mitään erikoista mitä pitää ottaa huomioon kun jatkaa juurikin tuota vr-anturin johtoa?
Ja kolmas, miten selvitetään vr-anturin napaisuus? vai onko väliä?
jantunen
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 122
Joined: Mon Feb 28, 2005 10:57
Location: Mustasaari

Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen

Post by jantunen »

Taitaa pahimmat häiriöjohdot olla ne tulpanjohdot. Sitä en tiedä miksi bemarin orkkis virtakaapelissa joka menee peräluukkuun on sellanen pienempi johto rinnalla? Ja molemmat ovat + johtoja :shock: Singaalijohdon jatkamisen jälkeenki suojaukset kunnossa niin hyvä tulee :wink:
V2.2 on ykkönen
AnttiR
Megasquirttaaja
Posts: 47
Joined: Thu Aug 25, 2005 15:48
Location: Pyhäjärvi/Jyväskylä

Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen

Post by AnttiR »

Mitä reittiä se kaapeli muuten alunperin menee peräkonttiin? e30:ssä? Nyt menee oikeaa helmakoteloa pitkin ja siitä hanskalokeron takana olevasta läpiviennistä moottoritilaan.
jantunen
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 122
Joined: Mon Feb 28, 2005 10:57
Location: Mustasaari

Re: Kaapelien reitit ja suojatun kaapelin jatkaminen

Post by jantunen »

Sieltä se alkuperänenki kulkee, ei nyt tarkoin muista meneekö lattiaa pitkin vai menikö koteloa vasten.
V2.2 on ykkönen
Post Reply