Kiitos nopeasta vastauksesta

tarkotat tuolla ajotusmerkillä ilmeisesti sitä mikä on kampuran päässä (sama mistä katotaan kun laitetaan jako kohalleen) eli mun ei tarvi välittää tosta siivapyörän merkistä mitään??
eli anturin paikalla/triggeripyörän asennolla ei ole muuta väliä kunhan anturi on ykköshampaan kohalla kun kone on 60 ast eykk,ymmärsinkö oikein? mites pitääkö anturin olla keskellä hammasta em. tilanteessa vai laitanko sen niinkuin tuossa edellisviestin linkin kuvassa eli hampaan puoleen väliin?
miltäs tämmönen triggeripyörä kuulostais
halkaisia 140mm, paksuus 10mm, hampaan korkeus 10mm, hampaan pituus 11mm, hammasväli 25.6mm?
niin ja hall on tosiaan honeywell 1gt101dc
ja ihan toiseen aiheeseen. koodina on hr10g ja suuttimet on matala ohmiset (2.2ohm) ja tarkotus ois käyttää auton omia etuvastuksia jotka on 6.2ohm, mutta kun manuaalin mukaan laskin oikean vastusarvon että saan virran alle 2 ampeeria, jotta voin jättää pwm säädön pois niin tuo arvo olisi 4.8ohm.
jos käytän noita 6.2ohmin vastuksia niin tuleeko siitä ongelmia, vai pitääkö minun laittaa juuri nuo 4.8ohmin vastukset?
kiitos jo etukäteen vaivannäöstä
T: Joonas T