Volvo 740 Turbo B230
Posted: Sat Jan 08, 2011 0:37
Elikkäs ollaan "leikkikalua" tekemässä tuosta vanhasta palvelijasta.
Moottori ollaan rakentamassa täysin uusiksi ja hieman isompaa mutkaa putkeen.
Mutta...
Autossa on Motronic 023 laatikolla.
Pistetääs yleistä keskustelua siitä pystyyn että kannattaako tehdä koko paska uusiksi vai pystyykö motronicin vehkeillä tekemään jollain ilveellä toimivaksi.?
Vanhassa Motronicissa tulee ongelmaksi polttoaineen käyrä kun vakio asetuksella loppuu massa mittarista asteikko kesken, mutta jousta ei voi kiriä kun boksi pistää automaattisesti laihemmalle. kun ei ole lamdaa.
Mutta onko kukaan onnistuneesti päivittänyt B230ET:tä megaröötäksi? Siis syttyä ja ruiskua?
Moottori ollaan rakentamassa täysin uusiksi ja hieman isompaa mutkaa putkeen.
Mutta...
Autossa on Motronic 023 laatikolla.
Pistetääs yleistä keskustelua siitä pystyyn että kannattaako tehdä koko paska uusiksi vai pystyykö motronicin vehkeillä tekemään jollain ilveellä toimivaksi.?
Vanhassa Motronicissa tulee ongelmaksi polttoaineen käyrä kun vakio asetuksella loppuu massa mittarista asteikko kesken, mutta jousta ei voi kiriä kun boksi pistää automaattisesti laihemmalle. kun ei ole lamdaa.
Mutta onko kukaan onnistuneesti päivittänyt B230ET:tä megaröötäksi? Siis syttyä ja ruiskua?