Olisin tollaista vailla ja oisin kysynyt muutamaa asiaa.Mulla on c24ne kone motronicilla versio M1.5 sama c2.0ne moottorissa. Onko kukaan täällä laittanu tollaista opeliinsa? Mitenkäs sytytyksen olette tehneet? Itelle ois tarkoitus tollainen hommata, mut pitäs saada versio joka on suora tai hukkakipinä puolalla. Ois tarkoitus ottaa poies toi virranjakaja tai ainakin lyhentää sitä. Ois myös hyvä jos vois käytää pitkälti ton motronicin roippeita trikkeripyörää ja antureita.
Mitäs kaikkee tol voi muuten ohjata?
Tarkoitus ois joskus ahtaa kyseinen moottori ja siksi tarviis version jos on tarvittava ohjelma sisässä.
Ja sit sellaista oisko täällä joku joka vois tehdä tollasen, koska itellä toi tinaus ei oo oikein hallussa.... Jos tekijä löytyy niin voi ottaa yht. hic24@netti.fi
Ms Oppeliin Motronic M1,5
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
-
- Megasquirt aloittelija
Mulla on tällä hetkellä valmisteilla ahdettu 20ne squirtilla. Mulla tulee sytytys 1.8 jakajan avulla, ei varmaan paras vaihtoehto mutta helpoin kyllä. Ilmeisesti extra koodiin on tulossa ellei jo tullutkin (nyt en ole seuraillut) tuki tuolle opelissakin olevalle 60-2 kampiakselinasentotunnistus pyörälle, viisaammat oikaiskoon tässä.
Voin kertoa kokemuksia kunhan kone on läjässä, vielä ois vähän tekemistä. En kyllä sinällään ole kovin hyvä neuvomaan kun en itsekään kaikkea tuosta tiedä, apua saanut sieltä sun täältä...
Voin kertoa kokemuksia kunhan kone on läjässä, vielä ois vähän tekemistä. En kyllä sinällään ole kovin hyvä neuvomaan kun en itsekään kaikkea tuosta tiedä, apua saanut sieltä sun täältä...