Mitä käytännön toiminnallista tai suorituskyvyllistä eroa (unohdetaan asennus) on veekasin ruiskuttamisessa 'aidolla' monipisteruiskulla, jossa tulee suuttimet imusarjaan tai vaihtoehdolla, jossa tulee neljä ruiskusuutinta läppärunkoon.
Esimerkit löytyy: http://www.speed-technology.com/efi_throttle.html
V8 4 barrel ja V8 4 barrel multipoint
Jos megasquirt toimii tällä hetkellä vain batch ruiskuna, saadaanko venttiilin päälle suihkuttavasta ohjauksesta täyttä hyötyä irti ilman sekventiaalisuutta?
V8:n ruiskuttaminen / 4 vai 8 pistettä?
Moderator: Masi_K
Tuskin on tehossa juurikaan eroa jos ilma ja suuttimet riittää molemmissa tapauksissa. Pikkukierroksilla vääntö voi olla hivenen parempi monipistemallissa, mutta perstuntumaeroa ei välttämättä ole.
Autoissa joissa on tuo sequentalhomma niin se toimii vain pienillä kiekoilla yleensä ja kun tehoa tarvitaan niin ne ruikkii "megamaisesti".
Autoissa joissa on tuo sequentalhomma niin se toimii vain pienillä kiekoilla yleensä ja kun tehoa tarvitaan niin ne ruikkii "megamaisesti".
Jos ois mitä jois pois niin jois pois ettei ois mitä jois pois.