
Eli vanhanliiton kulkine saanut hieman nykyaikaisempaa tekniikkaa.
Kone täysin vakio maailmanympäri ajettu 4 sylinterinen M10. Alunperin L-Jetronikilla, joten megan asennus sujui hyvin vähäisin muutoksin. Johtosarjan rakensin täysin uusiksi hyödyntäen vanhoja liittimiä/antureita.
Ilmamäärämittarin heivasin mäkeen. Jopa bemarin oma lämpöanturi näyttää tarpeeksi oikein ehkä muutaman asteen heitolla.
Mega ohjaa sytytystä sekä syöttöä. Kierroslukusignaali on otettu alkuperäisestä puolan johdosta.
Auto lähtee käyntiin hieman kaasulla auttamalla ja käy nätisti tyhjäkäyntiä laakista megan valmiilla kartalla (kuka lienee tehnyt ja mistä lienee peräisin).
Pitää kai jotain videotakin laittaa todisteeksi jossakin vaiheessa.
Toistaseksi jakajan alipaine ja keskipako käytössä joten ne pitää disabloida heti seuraavaksi kun kerkeää ja säätää megasta sytytyskartta "sinnepäin".
Kyllähän se ahdinkin ois tulossa kun kerkeää taas asennella...
Pakokaasumittariin&penkkiin pitäis päästä joskus kun saa karttoja vähän kohdalleen, toistaiseksi ootan laajakaistaa saapuvaksi.


