DB 37 kaapeli 60cm max. liittimellä

Ostopalsta Megasquirtiin liittyville tavaroille

Moderator: Masi_K

Post Reply
xtaaviankka
Kokenut Megasquirttaaja

DB 37 kaapeli 60cm max. liittimellä

Post by xtaaviankka »

DB 37 kaapeli 60cm max. liittimellä.
datsun
Megasquirttaaja

Post by datsun »

xtaaviankka
Kokenut Megasquirttaaja

Kyllä vain

Post by xtaaviankka »

Juu, olin tietoinen tuosta, aattelin jos jollain olis joutilaana nurkis... :D
Pitää tehdä varakaapeli, tuntuu et tinaukset katkeilee kun vähän liikauttaa johtoja.
datsun
Megasquirttaaja

Post by datsun »

Liittimen puolen johdotuksen itse hölväsin kuumaliimalla yhtenäiseksi köntäksi kun huomasin että aika heppaiset on nuo pinnit mihin johdot juotetaan.
xtaaviankka
Kokenut Megasquirttaaja

Toden totta

Post by xtaaviankka »

datsun wrote:Liittimen puolen johdotuksen itse hölväsin kuumaliimalla yhtenäiseksi köntäksi kun huomasin että aika heppaiset on nuo pinnit mihin johdot juotetaan.
Nyt sain jollain tapaan toimimaan liittimen, eka maa johdot kiinni, muovikotelo jossa vedonpoistaja paikalleen ja pieneen ruuvipuristimeen. Sit kaikki piuhat 20-37 kiinni, nyt ei irtoillut asennusvaiheessa mitään, lopuksi vedonpoistaja kiinni. Nyt kun piuha toimii, voisi tosiaan pistää kuumaliimalla tai hartsilla yhtenäiseksi. Tosin tämän operaation jälkeen saa hakea uuden liittimen jos joutuu korjaamaan.
datsun
Megasquirttaaja

Re: Toden totta

Post by datsun »

xtaaviankka wrote:
datsun wrote:Liittimen puolen johdotuksen itse hölväsin kuumaliimalla yhtenäiseksi köntäksi kun huomasin että aika heppaiset on nuo pinnit mihin johdot juotetaan.
Nyt sain jollain tapaan toimimaan liittimen, eka maa johdot kiinni, muovikotelo jossa vedonpoistaja paikalleen ja pieneen ruuvipuristimeen. Sit kaikki piuhat 20-37 kiinni, nyt ei irtoillut asennusvaiheessa mitään, lopuksi vedonpoistaja kiinni. Nyt kun piuha toimii, voisi tosiaan pistää kuumaliimalla tai hartsilla yhtenäiseksi. Tosin tämän operaation jälkeen saa hakea uuden liittimen jos joutuu korjaamaan.
Se on pieni haitta kylläkin tuossa valu hommassa.Kannattaa melkein varuilta laittaa jo muutamia yli määräisiä johtoja tuohon liittimeen jos tulee boksiin modauksia ja eikä halua erillistä d15 liitintä laittaa lisäksi.
Post Reply