Sytkäksi olisi tulossa Hukkakipinäpuola 2x2 Bosch 0 221 503 407 megan ohjaamana.
Kuvia ja tietoa olen yrittänyt etsiä parhaani mukaan, mutta tuo englanti ei hirmu hyvin suju, niin se rajoittaa oleellisesti.
EDIS-4: missing tooth is exactly nine teeth (90°) ahead of the VR sensor,
EDIS-6: missing tooth is exactly six teeth (60°) ahead of the VR sensor,
EDIS-8: missing tooth is exactly five teeth (50°) ahead of the VR sensor
Kai tässä ediksestä puhutaan
Ford Sierra Cosworth Replica -86
Ford Escort RS2000 -93
Ei tule Edis sytkää vaan ihan pelkkä hukkakipinä puola, mitä MS2 v3.0 ohjaa.
Tuon anturin paikan tiesinkin, mutta onko tuolla trikkerin asento sinne päinkään.
Tuon puuttuvan hampaan saa helposti heitettyä tuonne yläkuolokohtaan, jos sen homma vaatii.
t_muikku wrote:Ei tule Edis sytkää vaan ihan pelkkä hukkakipinä puola, mitä MS2 v3.0 ohjaa.
Tuon anturin paikan tiesinkin, mutta onko tuolla trikkerin asento sinne päinkään.
Tuon puuttuvan hampaan saa helposti heitettyä tuonne yläkuolokohtaan, jos sen homma vaatii.
En tiedä hämmentääkö MS2sta, jos puuttuva hammas osuu anturin kohdalle kesken sytysennakkoaluetta, eli triggeri hammas on edellisen kierroksen puolella. Tosin tuossa tapauksessahan se tapahtunee vain jos ennakot menevät alle 10(?) asteen. Varmuuden välttämiseksi siirtäisin kuitenkin tyhjän hampaan niin että sytytys on varmasti lopetettu.
Tämän jälkeen arvotaan sitten sopivat triggerihampaat ja määritetään asteet.
Tuon alemman kuvan mukaisesta kääntäisin triggeriä 90 astetta vastapäivään.
Kyllä se varmaan tuollakin toimii mutta ms2 en olisi varma. MS1 nyt saa toimiin melkein millä tahansa triggerikulmilla. Tai ainakaan en vielä ole löytänyt sellasta mikä ei toimisi, eli niissä saa trig ja trig ret olla eri puolilla koloakin ja toimii aivan mallikkaasti.