Missäköhä mättää ku regfuel pitää olla 50 et käy ees vähänkää?
Käyntiin lähtee vaikka on 8-15 mutta sammuu heti ku hörähtää. Koodikin on ajettu uusiksi yms. mutta missä vois olla vika.
Auto on kaverin ja on mi16 tekniikalla oleva 205 pösö. Suorasytkät yms on. muuten vakio.
Regfuel 50??
Moderator: Masi_K
Regfuel 50??
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
Otappa lokia siitä startista. Uskon että siitä selviää ainakin paljon.
Kannattaa myös tarkistaa, että:
- tankissa on bensaa
- bensa on tuoretta
- Pumppu pyörii
- Pumppu pyörii myös startin aikana
- pumppu pyörii kun starttaus lopetetaan
- pumppu tekee painetta
- polttoainetta tosiaan tulee suuttimista
- kipinää tulee tulpista startin aikana
- kipinää tulee tulpista startin jälkeen
Uskoisin, että kun nuo selvität, vika on löytynyt.
Kannattaa myös tarkistaa, että:
- tankissa on bensaa
- bensa on tuoretta
- Pumppu pyörii
- Pumppu pyörii myös startin aikana
- pumppu pyörii kun starttaus lopetetaan
- pumppu tekee painetta
- polttoainetta tosiaan tulee suuttimista
- kipinää tulee tulpista startin aikana
- kipinää tulee tulpista startin jälkeen
Uskoisin, että kun nuo selvität, vika on löytynyt.
-
- Megajumala
Re: Regfuel 50??
req fuel ei muuten vaikuta starttaus-suihkutusarvoihin. Ne annetaan megalle millisekunteina ja suuttimia auotaan "cranking"-taulukon mukaisesti niin kauan kun kierrokset ylittää starttikierrosarvon.Jasen2624 wrote: Käyntiin lähtee vaikka on 8-15 mutta sammuu heti ku hörähtää.
kannattaa kiinnittää huomiota myös "afterstart enrichment"-valikkoon. Sinne voi kokeilla suurentaa arvoja jos tuntuu että "hörähdyksen" jälkeen sammuu heti. Joku 3-5sec on sopiva aika rikastaa soppaa startin jälkeen.
Pensaa on yms. ja muutenki autolla on ajettu viime viikolla olikoha perjantaina.. Siis ennen mekan laittoa.
Pensanpainemittari on yms.
Tuon tiedänki et regfuel ei vaikuta starttauksen aikana ja sillä se käykin jonku aikaa.
Nuita asetuksia/arvoja rikastuksissa on muuteltu ja asetukset yms. on samat mitä mulla toimivassa autossa (sen asetukset purkissa ja sama koodi). Tietysti triggeri yms. asetukset on muutettu eriksi ku eri rikkeröinti yms.
Viaksi oon epäilly nytten toista relettä jonka takana on sytkä ja suuttimet. Mutta ei keritty kokeilemaan eri releellä koska akku loppu ja laturi on hitulaturi jossa ei riittäny virta.
Itellä on kumminki 2 eri autossa meka ja viime kesänä asennin 2 kpl/sääjin ja 1kpl olin säätämässä jotta ei tämä meka ihan outo ole..
Ja purkkejaki olen tehny jokusen kymmenen.
Ja levy ei ole partcon malli jos sitä alatte epäillä
Mutta kaikki ehotukset on tervetulleita. Eipä sitä koskaa voi olla 100 varma mitä tekee
Pensanpainemittari on yms.
Tuon tiedänki et regfuel ei vaikuta starttauksen aikana ja sillä se käykin jonku aikaa.
Nuita asetuksia/arvoja rikastuksissa on muuteltu ja asetukset yms. on samat mitä mulla toimivassa autossa (sen asetukset purkissa ja sama koodi). Tietysti triggeri yms. asetukset on muutettu eriksi ku eri rikkeröinti yms.
Viaksi oon epäilly nytten toista relettä jonka takana on sytkä ja suuttimet. Mutta ei keritty kokeilemaan eri releellä koska akku loppu ja laturi on hitulaturi jossa ei riittäny virta.
Itellä on kumminki 2 eri autossa meka ja viime kesänä asennin 2 kpl/sääjin ja 1kpl olin säätämässä jotta ei tämä meka ihan outo ole..

Ja purkkejaki olen tehny jokusen kymmenen.
Ja levy ei ole partcon malli jos sitä alatte epäillä

Mutta kaikki ehotukset on tervetulleita. Eipä sitä koskaa voi olla 100 varma mitä tekee

Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
Lokin otin heti ku jotaki ongelmaa ilmeni ja sielä ei näkyny mitää.. Ja ei oo näköjää luottamista nuihin pensan painemittareihinkaa.. Pumppu ei pyöriny ku tartin ajan ja silti näytti mittari n.2.5bar joka on tyhjäkäynnillä ku on alipainetta..
Eipä siinä taisteltukkaa ku kolmatta päivää..
Ja taas todistettu et asenjasta johtuu 99.99% vioista. Kukapa nyt rapeitten insinööriitten aivotuksia ymmärtäs ekalla kertaa..
Eipä siinä taisteltukkaa ku kolmatta päivää..

Ja taas todistettu et asenjasta johtuu 99.99% vioista. Kukapa nyt rapeitten insinööriitten aivotuksia ymmärtäs ekalla kertaa..
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i