Siis tämä auto --> LINKKI, LINKKI2
Katsastettu syksyllä, avaimesta käyntiin ja baanalle.
Ja nämä kamat:
2.0 Zetec silvertoppi. Purettu, kaikki tallessa kun oli tarkoitus kasatakin. Ei starttia, laturia, imusarjaa.
Eaglen männät + veivit (uudet)
Kannentiiviste ST170
Öljysuihkusuutimet männille (uudet)
Omavalmistepakosarja, hyvin tehty (etuveto)
Boschin '044' pensapumppu (uusi)
Masterpower MP802138 (uusi)
Öljylaipat + putken laippa edelliseen
Mk3 Fiestaan suunniteltu mittatilauskuuleri (uusi, kotimainen)
Pakolämpömittari Autometer (uusi)
3000 euroa ilman renkaanpotkimisia, kyselyitä ja muuta saissea. Nettisivuiltani löytyy vastaus ihan jokaiseen kysymykseesi.
Mikäli ei jaksa lukea ja selailla nettisivuja niin joitain kuvia aiheeseen liittyen voi katsella TÄÄLTÄ
Ja niiku kuvista voi jo päätellä, tää on sitte sellain siististi ja kunnolla tehty tekniikanvaihto eikä mikään sinnesuntänne roiskittu patentti.
Mukaan kaikki muukin Zetec ja Fiesta Mk3 roina mitä tallista löytyy, kansia, koneen osia, valoja, mittaristo, Puman vaihdevivusto (uusi), XR2i/Turbon vahvike tukivarsien väliin (uusi) ym ym
Kotkassa, yhteyttä privalla.
Ja vaihetaan vain rahaan. Nyt on niin halpa hinta että osina (esim lähes ajamaton 900+ euron alustasarja ja 700+ euron uudet turbomännät+kanget, 700 euron turbo ym) myymällä pääsee tienesteille.
M: Fiesta 1.8 Msn'S + 2.0 turbopalikat 3000e
Moderator: Masi_K
M: Fiesta 1.8 Msn'S + 2.0 turbopalikat 3000e
Fiesta Mk3 1.8 16V megasquirt+edisn00bproject ym @ http://www.76s.net (laakista käyntiin -> kone räjähti -> taas toimii -> 2.0tic projekti menossa)