Ladan sytkän ohjaus?
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
Ladan sytkän ohjaus?
Juu elikkäs olisi tarkoitus aloittaa turbolada projekti tässä pikkuhiljaa ja kysymys kuuluukin, että ennenkuin tilaan mitään osia siihen vehkeeseen, niin millä tuon sytkän saisi muutettua tuolle bosch:in 2x2 hukkakipinäpuolalle. Lähtö kohta olisi siis se että ladaan tulisi sekä ruiskun,että sytkän ohjaus squirtilla, mutta en ole vielä niin pitkälle päässyt että toimiiko kaikissa MS:ssa tuo sytkän ohjaus vaiko ei ja mikähän olisi paras nyt sitten tuohon minun käyttööni. Jos nyt en ihan väärin ole ymmärtänyt niin sen voisi toteuttaa niin että ottaa siitä ladan omalta jakajan hall anturilta signaalin tuolle MS:lle ja sieltä signaaali sytytysmodulille joka taas ohjaa tuota kyseistä puolaa. Olen siis ensimmäistä kertaa tekemisissä squirtin kanssa. 

Lada 1200L, Lada1500S, Lada2105, Lada1200, Nissan primera.
-
- Megajumala
Toimii kaikissa vaikka pelkkä sytkä. Ruiskun voi ottaa vaikka myöhemmin käyttöön.
Varmaan saa jakalla toimimaan kans, mut itse suosin trikkeriä kampuralla.
Tuli tuossa joku aika sit tehtyä pelkkiä sytkäohjaimia, muuttamalla megaa.
Mut jos meinasit ohjata hukkakipinä puolaa tuolla jakajalla, niin se ei toimi, kun mega ei tiedä milloin sytyttää.
Varmaan saa jakalla toimimaan kans, mut itse suosin trikkeriä kampuralla.
Tuli tuossa joku aika sit tehtyä pelkkiä sytkäohjaimia, muuttamalla megaa.
Mut jos meinasit ohjata hukkakipinä puolaa tuolla jakajalla, niin se ei toimi, kun mega ei tiedä milloin sytyttää.
-
- Megasquirt aloittelija
-
- Megajumala
-
- Megasquirt aloittelija
Juu pitää tutkailla löytyykö valmista mutta jos ei läydy niin teetän sellaisen. Elikkäs sen jälkeen kun asentoanturi on siellä niin se tieto menee MS:lle ja MS:tti ohjaa sitten sytkänodulia joka taaas antaa tiedon puolalle, että nyt saa ampua eli kipinän pitäisi tulla. Olen suunnitellut, että tilaan tuon Megasquirt 1 v3.0 ja 4bar mapilla vai onko tuossa MS 2:ssa mitään suuria mullistuksia sitten, että sen tilaisi. Sitten muita mitä pitäisi tilata on ainakin suuttimet 400-500cc tuottoiset, Kaasuläppäkotelo ja anturi, bensapumppu, ahdin, ahtoputkea, lämpötila anturit, bensanpaineensäädin, välijäähy, veivit, männät, moottorin koneistus, kannen koneistus, nokka-akseli ja laajakaistalambda.
Jos jollakin on muuten myynnissä ladan 1600:nen kone niin ilmoituksia tänne koska se on nyt siitä koneesta kiinni milloin pääsen aloittamaan projektin.
Jos jollakin on muuten myynnissä ladan 1600:nen kone niin ilmoituksia tänne koska se on nyt siitä koneesta kiinni milloin pääsen aloittamaan projektin.
Lada 1200L, Lada1500S, Lada2105, Lada1200, Nissan primera.