Ajatuksena olisi muuttaa vanha kaksitahti perämoottori ruiskuksi. Bensa puolella ei sinällään ole mitään ihmeellistä vaan sytytys on se mikä ihmetyttää.
Suunnitelmissa oli käyttää kolmea vw:n cop-puolaa, ihan vaan tilan ja painon säästämikseksi. sylinterit on 120 asteen jaolla. Miten driggeröinti hoidetaan vai onnistuuko mitenkään ja jos niin millä ja miten?
2-tahtia, 3-sylinteriä, COP-puolat miten toteutetaan?
Moderator: Masi_K
2-tahtia, 3-sylinteriä, COP-puolat miten toteutetaan?
- Opel Kadett GSI 8V TIC -
Eli käytänössä triggeröinnin rautapuolen voisin hoitaa honeywellin hall-anturilla ja 12-1 pyörällä?olafu wrote:Eiköös se ihan kampiakselin triggeröinnillä mene, wheel decoderi säädetään vaan triggaamaan kolmee lähtöö 120 asteen välein. Samat säädöt kuin esim. 6-pyttysen hukkakipinässä.
Onko olemassa pienikokoista ms1 levyä jossa olisi kolme sytkäkiveä tai edes lähtöä valmiina. Muuten riittää ihan perus ominaisuudet.
- Opel Kadett GSI 8V TIC -