En nyt enää ketutuksen vallassa jaksa mennä pakkaseen autolle...
Eli kyssäri on, saanko prossun rikki, kun veden ja ilmanlämmön antureiden kytkennästä puuttuu 2,2 kO vastukset... Omaa tyhmyyttäni sain aikaiseksi sen, että moiset on poissa...
Mut siis sainko prossunkin rikki noista?
Nimimerkillä: ilmeisesti huomenna fillarilla tai julkisilla duuniin...
Sekalainen setti Pugeja pihassa... Mökkikulkine Subaru Domingo 4x4 hirmu
Itse itselle vastaten...
Parin lämmikkeeksi otetun viski siivun jälkeen Nalle lämpesi, ja totesin, että prossu ehjä. Koodi oli vain mennyt juntturaan prossussa. Koodi uusiksi sisään, ja ainakin nyt käynnistyi ihan niinkuin ennenkin... Eli ilmeisesti pääsee autolla aamusella duuniin...
Sekalainen setti Pugeja pihassa... Mökkikulkine Subaru Domingo 4x4 hirmu
Ei niiden puuttuminen riko mitään, mutta ei myöskään näy lämpötilat jos ne uupuu(eli vastukset R5 ja R8). Eli kannattaa pikimiten laittaa paikalleen, on muuten aika hankala säätää ja käyttää megaa.
Just lämpötilojen katoamisen aiheuttamat häröt sai mut alkamaan tutkimaan boksia... Ja kun olin mittaillut komponentteja, niin laitoin sit taasen kerran virrat päälle, ja sit kuoli kokonaan... Huomasin ko. vastuksien unohtuneen pois...
Mutta siis alunalkaenkin kaikki johtuivat ilmeisesti vaan koodin korruptoitumisesta...
Sekalainen setti Pugeja pihassa... Mökkikulkine Subaru Domingo 4x4 hirmu