Noniin noniin..
Turboprojekti rupeaa olemaan mekaanisesti kasassa ja tarkoitus olisi saada bulu tulille - olisiko kenelläkään antaa tähän minkäänlaista ´pakettiratkaisua´, kun tuntuu tälläkin foorumilla olevan jo kokeneempiakin bulun squirttaajia?
Ongelmaksi muodostuu siis boksin asetukset kyseisellä setupilla, jossa MS II (v. 3.57) ohjaa sekä sytytystä, että menovettä.
Tällä hetkellä olen vaihtanut triggeripyörän toiseen versioon, jossa hampaita on kaksi ja offsetin pitäisi olla kohdillaan. Sytytysjärjestelmässä on myös Boschin sytytysmoduuli, jota megamanualin mukaan MS:n pitäisi ymmärtää suoraan.
Koodipuolella on tällä hetkellä käytössä MS Extra ja sen uusimmasta päästä oleva .ini versio.
Mitä asetuksia tulisi tehdä, jotta Squirtti ymmärtäisi sytytysjärjestelmän?
Buellin / HD:n sytkäasetukset.
Moderator: Masi_K
Osaako joku kertoa mikä triggeriasetus olisi one pulse per cylinder? Meillä on hall käytössä nokka-akselin päässä ja kiekossa on yksi lovi per sylinterin sytytyskohta.
Laitoin basic trigger asetuksen, mutta sitten pitäisi valita montako hammasta pyörässä on ja montako puuttuu. Noh meillähän on vain kaksi koloa eli periaatteessa hampaita on kaksi. Startatessa näyttää 380 rpm, mutta megatunen alareunassa vilkkuu ready, not ready.
Mites tuon odd firen kanssa, kun siihen pitää laittaa joku angle. Maailmalla olivat laskeneet, että 360- moottorin kulma olisi hyvä, mutta noinko se pitää päätellä?
Mites sitten se igntion offset ikkuna. Siinä lukee, että match the number with timing light. Ruutuun tulee startatessa 22 , offset meillä on triggerissä 45 astetta ja startissa sytkää 10 astetta. Mitä tästä pitäisi päätellä?
Laitoin basic trigger asetuksen, mutta sitten pitäisi valita montako hammasta pyörässä on ja montako puuttuu. Noh meillähän on vain kaksi koloa eli periaatteessa hampaita on kaksi. Startatessa näyttää 380 rpm, mutta megatunen alareunassa vilkkuu ready, not ready.
Mites tuon odd firen kanssa, kun siihen pitää laittaa joku angle. Maailmalla olivat laskeneet, että 360- moottorin kulma olisi hyvä, mutta noinko se pitää päätellä?
Mites sitten se igntion offset ikkuna. Siinä lukee, että match the number with timing light. Ruutuun tulee startatessa 22 , offset meillä on triggerissä 45 astetta ja startissa sytkää 10 astetta. Mitä tästä pitäisi päätellä?