-alkujaan tyhjäkäynti map arvot olivat aika kohollaan (70-80kpa) ->säädöt oli aika pielessä (rpm 700-900)
-sitten tuli otettua imuilman lämpöanturi irti ja seospuoli näytti jopa kohtuu järkevältä -40 asteen pakkasasetuksilla. Tällöin huomasin, että imusarjan paine oli 40kpa, joka mielestäni on ihan ok tyhjäkäynti paine imusarjassa.
-Nyt sitten imuilman lämpöanturi ollessa kiinni yrittänyt hakea säätöjä ja imusarjan paine 70-80kpa.
Olisiki mitään hyviä neuvoja säätämiselle, jotta tyhjäkäynnillä tuo kpa olisi matalampi ja sitäkin aluetta pystyisi säätämään? Koska kun auton lyö käyntiin niin AFR pyörii 11-12 alueella ja painealue sen verran korkea, ettei mitään toivoa saada säädettyä tyhjää kohdalleen.
Megasquirtin ykkös versio 2.2:na ja megatune käytössä ja koodina 029c tms alkunen jos en väärin muista.
Liitokset ja letkut tms. ei vuoda tai muita alipaineongelmia kaiketi ei ole, koska tuo tuntu futaavan jo tuossa välissä.
Mulla seospuolella reg fueli taitaa olla kutosen luokkaa ja ruiskasee pari ruiskausta yhdellä työtahdilla. Ve taulussa on jopa 5-6 lukuja tuolla alueella joka pitäisi olla tyhjäkäyntialue.
Jotain jippoja voi kertoa, jos on omia kokemuksia vastaavista.. Kiitos
