yritin aluks haulla mut ei ainakaan silmään sattunu osumaan selventävää tietoa.
Elikkäs kone on opelin 20xe ja siin on kampuralla vr anturi ja 60-2 ratas ja sit on nokan päässä hall anturi, ja tarkotus olis käyttää molempia antureita samaan aikaan. Sillein et tuon nokan hall anturin nakkaa v3:lle ohjeitten mukasesti ja kampuran vr anturi tuon spark_extra lauan kautta. Elikkäs tässä kohtaa meni sit miulla sormi suuhun taas kerran, eli tarviiks tuohon v3 lautaan tehä erillisiä muutoksia tuon extra piirin kautta tulevan vr tiedon puolesta.
Sit toinen mikä kummastutti kun kun moottoria kasailin niin oli se että kampuran trikkeri pyörän puuttuvat hampaat tulee anturin kohalle n. 130 - 150 astetta ennen kun on ykkös pytty ykk:ssa
MSII v3 + Spark_Extra Daughter Board VR ja Hall trikkeröinti
Moderator: Masi_K
MSII v3 + Spark_Extra Daughter Board VR ja Hall trikkeröinti
kaikista autoista tulee isoina ooppeleita
Re: MSII v3 + Spark_Extra Daughter Board VR ja Hall trikkerö
Mikäs siinä kummastutti? Minun tietojen mukaan se on tasan 120 astetta.Taku_85 wrote: Sit toinen mikä kummastutti kun kun moottoria kasailin niin oli se että kampuran trikkeri pyörän puuttuvat hampaat tulee anturin kohalle n. 130 - 150 astetta ennen kun on ykkös pytty ykk:ssa
Re: MSII v3 + Spark_Extra Daughter Board VR ja Hall trikkerö
kummastutti tuo heitto et kun ei ollukkaan ihan suoraan kohallaan... kiitos tiedosta jos on tuon 120 astetta ku tuo oma oli silmämääräsesti arviotu...teg wrote:Mikäs siinä kummastutti? Minun tietojen mukaan se on tasan 120 astetta.Taku_85 wrote: Sit toinen mikä kummastutti kun kun moottoria kasailin niin oli se että kampuran trikkeri pyörän puuttuvat hampaat tulee anturin kohalle n. 130 - 150 astetta ennen kun on ykkös pytty ykk:ssa
kaikista autoista tulee isoina ooppeleita