Bensanpainemittari?
Moderator: Masi_K
Bensanpainemittari?
Mikähän on halvin tapa mitata bensanpainetta, mulle riittäisi konehuoneeseen bensalinjaan liitettävä pieni mittari. Tavallinen 5e manometri ei varmaan kestä bensaa?
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
Jossain näin kuvan kun oli asennettu ilmanpaine mittari bensalinjaan. Siitä sitten muistaakseni sähköjohto sitten hyttiin mittarille.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Tuollainen hydrauliliikkeen vaimentamaton oli itselläni, parin päivän jälkeen letkuliitoksia ei saanut enää pitämään kun onnettomat nuo letkunipat, joten kannattaa katsoa sellaiset nipat jotka on sillä sahalaitaa muistuttavalla pinnalla, tasainen ei ole riittävä paineen kanssa.
Seuraavaksi laitankin öljynpainemittarin tuohon, niin voi hämmästellä ajossa
Seuraavaksi laitankin öljynpainemittarin tuohon, niin voi hämmästellä ajossa

Volvo 360GL -88
Itsellä on yhdessä setupissa tälläin: paineensäätimessä normaalisti tulpataan toinen ulostulo (kummallakin puolella paineulosotto), sen tilalle 1/8" putkikierteellä oleva pieni painemittari. Ihan tavallinen 0-10bar (vai 0-5bar) hydrauliikkamittari, ilman vaimennuksia. Tyhjäkäynnillä se heiluu jyrkällä nokalla kuin hullun mulkku, mutta lähinnä kone sammuksissa itse sen kanssa olen paineita säädellyt. Maksaa muutaman euron hydrauliikkaliikkeessä.