Laitetaan pari riviä tämänkin otsikon alle. Itselle ainakin oli menestys saada moottori toimimaan megasquirtilla. Kiitoksia kaikille, jotka auttoivat tuolla toisessa keskusteluketjussa. Kone on vasta ollut pukissa, joten oikeaa säätöä ei ole tehty. Nyt kuitenkin käynti on suht ok, lähtee hyvin startista samantien, kerää kierroksia jne.
Kokoonpano on seuraava:
- Chevrolet 350 (5,7 ltr) moottori. 4 pulttinen alakerta.
- TBI 2-pisteruisku
- GM HEI 8-pin virranjakaja
- MS 1 v2.2 Extra, joka ohjaa ruiskua ja sytkää
Tuo kokoonpano ei koskaan päädykään autoon, vaan oli vain Megasquirtin harjoitustyö. Seuraava vaihe on imusarjan vaihto Victor E 8-pisteruiskuun sekä LS-1 suuttimien asennus. Tämän jälkeen päälle tulee vielä GMC 6-71 remmiahdin.
Muutama aiheeseen liittyvä kuva, ohjekaavio ja käynnistysvideo löytyy täältä:
http://kimmoli.suntuubi.com
Chevrolet 350 EFI + tulossa GMC v6-71 ahdin
Moderator: Masi_K
Chevrolet 350 EFI + tulossa GMC v6-71 ahdin
Last edited by kimmoli on Fri May 15, 2009 18:47, edited 2 times in total.
Mustang GT, Audi A6 Quattro, Massey Ferguson 590
Päivitystä tähänkin tarinaan.
Ensimmäinen mega sai siis koneen käymään ja jotenkin toimimaan, mutta onnistuin rikkomaan boksista ensin sarjaliikennepiirin ja sitten koko sytkäpuolen. Lutikoiden tinailu ei ole mun juttu, joten uusi mega on tilauksessa.
Samalla siirrän moottoriprojektin seuraavaan vaiheeseen. TBI ruutta saa väistyä 8-pisteisen tieltä ja remmiahdinta sovitellaan koneen päälle. Päivittelin jotain kuvia tänne projektisivulle:
http://kimmoli.suntuubi.com/
Ensimmäinen mega sai siis koneen käymään ja jotenkin toimimaan, mutta onnistuin rikkomaan boksista ensin sarjaliikennepiirin ja sitten koko sytkäpuolen. Lutikoiden tinailu ei ole mun juttu, joten uusi mega on tilauksessa.
Samalla siirrän moottoriprojektin seuraavaan vaiheeseen. TBI ruutta saa väistyä 8-pisteisen tieltä ja remmiahdinta sovitellaan koneen päälle. Päivittelin jotain kuvia tänne projektisivulle:
http://kimmoli.suntuubi.com/
Mustang GT, Audi A6 Quattro, Massey Ferguson 590