Tervehdys
Olen rakentelemassa ms2 boksia nissan vg30et moottoriin ja tuli mieleen et kannattaisko ottaa käyttöön nissanin oma ilmamäärämittari vai sitten map, ja onko ensinnäkään mahdollistakaan käytää nissanin omaa kuumalanka mittaria megan kanssa. ja sit pitäs saada siihen nakutuksen esto kuis se käytännössä toteutetaan.
kiittäen vastauksesta jo etukäteen ja joo olen lukenet mega manuaalin muutamaan kertaan, eikä auennut noi kysymykset.
Mielestäni MAP-letkun lisääminen on niin helppo homma, että kokeile saada auto käymään ensiksi sillä ja kun homma on sisäistetty, niin sitten voi alkaa pelaamaan noiden kuumalankojen kanssa, jos vielä tarvetta on.
Turha aloittaa uraa liian monimutkaisella kokoonpanolla.
Täytyypi kokeilla miten toimii tolla map anturilla. Mut entäs sit toi nakutus juttu, moottori kun on turbo ja tarkoitus ottaa noin 350-400hp ulos niin aika tärkee toi nakutuksen esto ois, ettei tuhoa koko moottoria.
miku wrote:Täytyypi kokeilla miten toimii tolla map anturilla. Mut entäs sit toi nakutus juttu, moottori kun on turbo ja tarkoitus ottaa noin 350-400hp ulos niin aika tärkee toi nakutuksen esto ois, ettei tuhoa koko moottoria.
Nakutuksenestosysteemeihin luottamalla saa helpoiten männät ym. raudan reikiintymään IMO.