Voi kuulostaa vähän tyhmältä, mutta miten kytken auton oman kierrosluku mittarin Kun käytössä on EDIS4 sytytys.
Autona: kadett gsi c20ne tic
MS1 levy 2.2 ja uusin extra koodi
EDIS4 ja kierrolukumittari
Moderator: Masi_K
EDIS4 ja kierrolukumittari
- Opel Kadett GSI 8V TIC -
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Megaan on tehtävä sille kierroslukumittarille oma lähtö.
mallia tuosta:
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... m#tachoout
mallia tuosta:
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... m#tachoout
koitapa ediksen pinnejä 2 tai 11
itse otin ediksen pinnistä 11 suoraan auton omaan mittariin.
4 cylinder EDIS module pinout
Signal EDIS Module Terminal
PIP (EDIS output signal) 1
IDM (diagnostic signal to ECU) 2
SAW (ECU spark control signal) 3
IGN GND (signal return) 4
VRS - (crank sensor negative) 5
VRS +(crank sensor positive) 6
VRS shield (crank sensor shield) 7
VPWR (ignition switched 12 volts) 8
PWR GND 9
COIL 1 (coil drive) 10
CTO (clean tach out) 11
COIL 2 (coil drive) 12
itse otin ediksen pinnistä 11 suoraan auton omaan mittariin.
4 cylinder EDIS module pinout
Signal EDIS Module Terminal
PIP (EDIS output signal) 1
IDM (diagnostic signal to ECU) 2
SAW (ECU spark control signal) 3
IGN GND (signal return) 4
VRS - (crank sensor negative) 5
VRS +(crank sensor positive) 6
VRS shield (crank sensor shield) 7
VPWR (ignition switched 12 volts) 8
PWR GND 9
COIL 1 (coil drive) 10
CTO (clean tach out) 11
COIL 2 (coil drive) 12