Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla
Moderator: Masi_K
Mik-sa
Megasquirt aloittelija
Posts: 2 Joined: Tue Feb 03, 2009 15:34
Location: Pirkkala/Tampere
Post
by Mik-sa » Wed Feb 04, 2009 13:53
Pystyykö toi HEI4 tai Boschin Vasttava lukeen 60-2 triggeri pyörää??
Jankos
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 310 Joined: Sat Mar 12, 2005 17:17
Location: Jokioinen
Post
by Jankos » Wed Feb 04, 2009 20:08
ei.
Laita suosiolla se opelin hall anturi.
Mik-sa
Megasquirt aloittelija
Posts: 2 Joined: Tue Feb 03, 2009 15:34
Location: Pirkkala/Tampere
Post
by Mik-sa » Wed Feb 04, 2009 20:31
Joo täytyypä laittaa. eiks se tää ollut 2,0-16V 100kW ?96?--97 YKK-ant/KAMPIa (X20XE/Hall/85cm joh)10-9194 49.90??
mites tää on toiminut ton 60-2 triggeri pyörän kans???
Jankos
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 310 Joined: Sat Mar 12, 2005 17:17
Location: Jokioinen
Post
by Jankos » Thu Feb 05, 2009 7:56
Lukee opelissa juurikin tuollasta 60-2 pyörää
Ja viime viikolla viimeksi testattiin toimivuus penkissä megan kanssa ja 8000 rpm asti ainakin pelaa.
pjr
Megasquirttaaja
Posts: 43 Joined: Tue Mar 22, 2005 19:01
Location: JKL
Contact:
Post
by pjr » Thu Feb 05, 2009 9:08
Onko kellään hajua, että meneekö vanhempiin opelin koneisiin heittämällä induktiivisen anturin tilalle tuo hall ?
ei riemulla rajaa, kun...
mazda929
Megasquirttaaja
Posts: 53 Joined: Sat Mar 26, 2005 17:40
Contact:
Post
by mazda929 » Thu Feb 05, 2009 16:22
Mitä kytkentää käytätte noissa opelin hall-antureissa?
Jankos
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 310 Joined: Sat Mar 12, 2005 17:17
Location: Jokioinen
Post
by Jankos » Fri Feb 06, 2009 17:07
Lo to Hi jos en nyt ihan väärin muista... Kun nuo omat projektit on pääosin vaihdettu jakajalta triggerille ja en ole muuta tehnyt kuin johdot pistänyt kiinni. Ja yleensä nuo jakajahallit on ollut tuolla kytkiksellä.
Saa korjata mikäli mennään metsään...