Page 1 of 1

Polttaa puolan sulakkeen "epäonnistuneen startin"

Posted: Sat Jan 03, 2009 21:16
by Karppa
Eli autosta otettiin ekat savut tänään ja saatiin outo vika välillä. Siis kun starttaa ja auto hörähtää ja sammuu niin silloin palaa puolalla oleva 7.5A sulake ja virta otettu bensapumpun releeltä. Sulake pysyy kyllä ehjänä kun auto lähtee käyntiin, jää käyntiin ja sammuttaa oikein. Jääkö boxista sytty lähtö päälle vai?

Kokoonpano ois:
-opel x20xev hukkakipinä puola
-opel x20xev vr-anturi+lm muunnin
-36-1 triggeri
-hugon 204 bosch kopio
-partco 2.2 ms1 y4 koodilla

Asetukset ois
-cranking dwell 6
-running dwell 4
-minimum discharge 1

kytkentä on niin kuin tossa mallissa tossa ylhäällä

Posted: Sun Jan 04, 2009 2:02
by W-PH
Paloi jopa kaksi sytytysvahvistinta joten päälle jää. Syy ei selvinnyt mutta vaiva ei ole uusiutunut sen jälkeen kun
käynnistysasetukset on saatu kohdilleen. Yleensä "löi vasten" ja sitten pa-pumppu jäi päälle n. 2 sekunniksi. Pumpun
sammuessa tupsahti sulake tai vahvistin.

Posted: Sun Jan 04, 2009 21:26
by Karppa
Juu tänään säädeltiin lisää ja yhtään sulaketta ei mennyt :) oisko menny jo ohi? Bensalinjat tosin korkkas (bilteman bensaputket) ja turbo todettu liian pieneks :) pikku vikoja, helppo korjata

Posted: Mon Jan 26, 2009 20:01
by Karppa
Joo, eli vika on vielä. Mitähän tähn osais tehrä? dwelleja vaihtaa vai?

Posted: Tue Jan 27, 2009 2:13
by Benkku
Kyseessä lienee extra koodin ominaisuus/vika, joka jättää puolan latauksen päälle luokkaa 0.7 sekunniksi.

MSExtra.com sivustolla lisää asiasta.

Posted: Tue Jan 27, 2009 11:29
by TfP-Motors
Mulla jäi lähdöt päälle lkun oli käytössä trigger return asetus, time based:lla ei. vastaava kokoonpano paitti että mulla ohjataan VB921llä.

Posted: Wed Jan 28, 2009 18:04
by Karppa
No pe*kele toihan autto tohon startti hommaan. Kiitos!