
Eli viime talvena rakennettiin kyseinen laite katukiihdytys käyttöön. Tulille auto saatti huhtikuulla 08 ja auto penkitettiin Proturbolla jossa kaikki ok. Ongelmat alkoivat kun autolla yritettiin lähteä liikkeelle. Autossa on 2vaihteinen Powerglide automaattilaatikko manuaalikoneistolla ja transbrakella ,turbiinin stallin ollessa 4500rpm.Kyseinen turbiini ei antanut
kierrosten nousta transbrakella kuin 2200rpm ja kone ei noussut ahdoille. 1/4 mile aika 22sek.Syttynä oli edis4 jolla ei lauchilla saatu painetta nostettua. Kävimme "vauhtivanun" kanssa monet,monet keskustelut ja syttyä muutettiin moneen kertaan 36-1 trikkeripyörän olessa koko ajan pohjana. Sitten viimeinen päivitys tehtiin 12-1 trikkerillä ja honywellin hall-anturilla jolla sytty saatiin toimimaan halutulla tavalla.Turbiini vaihdettiin A1 7" 7600 stalliseen nyt kone nosti kierrokset 3400rpm , koneeseen asennetti NOS 70hv Fogger sarja jolla kone menee ahdoille suht nopeasti ja 16.08.08 Porissa oli sitten eka varttimailin veto jossa moottori/laatikko ekan kerran toimi tuloksen 10.7s ja loppunopeus 205 km/h . Monet kesän murheet oli kerralla pyyhkäisty pois.Tämä on lyhyt versio tapahtumista , taikinointia on todella riittänyt , mutta Megasquirt ei sinänsä ollut syynä ongelmiin vaan , ehkä auton komponenttien eksoottisuus

SUUR KIITOS!! Megan osalta "Vauhtivanulle" ja Raulille jotka ovat aina olleet valmiita auttamaan . Varmaankin olen heitä piinannut välillä väsymykseen asti

Tekniset tiedot ja kuvia ja videoita projektista löytyy .
http://www.garaget.org/?car=76125 sekä
http://www.cardomain.com/ride/2963847