Dataloggauksen nopeus
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Dataloggauksen nopeus
Käytössä on MS2 extralla. Saisko tota dataloggauksen näytteenottotaajuutta nopeutettua tiheemmäks?
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
-
Burst modehan on nopeempi tapa logata. Sillä tossa testasin niin pääsi 0,01 sekunnin väleihin. Voi varmaan toimia vielä tiheemminkin, täytyy kokeilla.
edit: jaa siinä onkin alussa niin etä se pystyy tohon nopeuteen mutta jossain lähempänä sekuntia kun on logattu niin se alkaa ottaan sampleja n. 0,02 sekunnin välein. Jonkin takia se tippuu kyydistä. Custom.iniä oon editoinu lopusta tällaseks:
edit: jaa siinä onkin alussa niin etä se pystyy tohon nopeuteen mutta jossain lähempänä sekuntia kun on logattu niin se alkaa ottaan sampleja n. 0,02 sekunnin välein. Jonkin takia se tippuu kyydistä. Custom.iniä oon editoinu lopusta tällaseks:
Code: Select all
# set ALTERNATE_BURST_MODE_SETTINGS
#if ALTERNATE_BURST_MODE_SETTINGS
[BurstMode]
commPort = 2
commRate = 115200
getCommand = "A"
initialDeltaT = 0.010 ; seconds
#endif
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
-
Joo mä tossa kurkistelin vähä jenkkisivustoo ja siellä tuli esille että teoreettinen maksimi olis 0,013 sekkaa. Joten käytännössä ei taida juurikaan 0,02 alle pästä.