029q

Keskustelu Megasquirtin firmwaresta ja muista Megasquirtiin liittyvistä ohjelmistoista

Moderator: Masi_K

Post Reply
turbocelica
Megasquirttaaja

029q

Post by turbocelica »

Voiskos joku viisampi sanoo, et millä megatunella voin säätää megaa, jossa on sisällä 029q koodi????
BMW 335tic e30
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja

Post by SamiH »

Uusin kelpaa kovasti, tarvitsee vain kopioida .ini tiedosto oikeaan paikkaan. Se taas pitäisi onnistua firmwaren paketista löytyvällä copyini.bat tiedostolla.

Sen jälkeen käynnistä MT Configurator, painat Megatune2.25 kohdalta plussaa, valitset oikean tiedoston ja sen jälkeen File -> Activate. Sitten car1:sen kohdalta plussaa (tai miten tuon oletkaan nimennyt) -> settings.ini -> Settings ja Code Variant, sen jälkeen valitset näytön ylälaidan valikosta MSNS Extra. File -> Save ja sen jälkeen sammuttaa Configurator ja käynnistää Megatune.
turbocelica
Megasquirttaaja

Post by turbocelica »

Mä laitan eka kertaa megaa ja oon niin sanotusti rookie, joten täytyy kysyy et mistä löydän tuon firmware ja sit tuon copuini.bat tiedoston.
BMW 335tic e30
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja

Post by SamiH »

Noita vanhoja on aina vähän hankala löytää, yleensä suositeltavinta on päivittää uusimpaan koodiin jos ei pakottavaa tarvetta ole vanhaa käyttää.

Mulla sattuu olemaan varastossa tuo, joten heitän sähköpostina tulemaan.
turbocelica
Megasquirttaaja

Post by turbocelica »

Erittäin paljon kiitoksia!
BMW 335tic e30
Post Reply