niinpä tietysti, en yllättynyt yhtään!
Moderator: Masi_K
niinpä tietysti, en yllättynyt yhtään!
uusi hi-res 10a on controllerissa! mutta megatune herjää että siinä on edeleen vanha koodi tunessa, vaikka kopioin sen msns-extra.ini siihen car1. ? 

Last edited by kamski on Mon Jun 30, 2008 16:25, edited 2 times in total.
On kokeiltu mutta ei, en kyllä tajua yhtään, kokeilin vaikka mitä niin ei auta. Nyt on taas se vanha koodi ja toimii -en näköjään pääse ikänään siitä vanhasta eroon.. Saattaa olla käytäjässä vika mutta kun tarkistin cofiguraatiosta sen msns-extra.inin, oli siinä se hr-10a ja klikkasin minä siitä file- ja save. Tehty extra-päivitys ohjeiden mukaisesti. Mutta tosiaan kun laitoin vanhemman koodin controllerille ja annoin olla hr-10 cofiguraatiossa niin ei herjänyt mitään?
Kopioi se .ini Megatunen kansiosta löytyvään MTcfg-kansioon (\Megatune\MTcfg\). Ja varmuuden vuoksi poista car1-kansiosta kaikki mahdolliset msns-extra.ini tiedostot. Sitten pitäisi toimia.
Megatune hakee ja käyttää noita .ini-tiedostoja jollain varmaan ihan järjellisellä, mutta monimutkaisella logiikalla. Mulle ei ainakaan ole täysin selvillä mitä käytetään, jos .ini-tiedostoja on useammassa paikassa. Niinpä olen tyytynyt pitämään niitä ainoastaan tuolla \Megatune\MTcfg-kansiossa. Toimii hyvin niin kauan kun PC:tä käyttää vain yhden koodiversion kanssa. Jos pitäisi jatkuvasti vaihdella eri koodiversioiden välillä, niin sitten olisi vähän hankalampaa.
Megatune hakee ja käyttää noita .ini-tiedostoja jollain varmaan ihan järjellisellä, mutta monimutkaisella logiikalla. Mulle ei ainakaan ole täysin selvillä mitä käytetään, jos .ini-tiedostoja on useammassa paikassa. Niinpä olen tyytynyt pitämään niitä ainoastaan tuolla \Megatune\MTcfg-kansiossa. Toimii hyvin niin kauan kun PC:tä käyttää vain yhden koodiversion kanssa. Jos pitäisi jatkuvasti vaihdella eri koodiversioiden välillä, niin sitten olisi vähän hankalampaa.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
olis kyllä järkevä kahdella megatunella, toi ensimmäinen toimii vanhalla koodilla kun se suorastaan syöpynyt kovalevylle ja toisen nyt tekemässä "vanhasta kopio" mutta ei okein lusta sen hr-10 kanssa.
Vaikka kopioin sen extra.ini siihen mtCfg niin sekoile vieläkin. toinen megatune pelaa kylläkin. Pitäis olla ihan simppeli juttu kopioimalla vain extra-ini siihen mtCfg kansion.
Vaikka kopioin sen extra.ini siihen mtCfg niin sekoile vieläkin. toinen megatune pelaa kylläkin. Pitäis olla ihan simppeli juttu kopioimalla vain extra-ini siihen mtCfg kansion.

No nyt on 2 megatunea toinen 2.25b627 beta ja toinen 2.25 hr, tässä jälkimmäisessä tuli hr-10 koodi mukana eli se on vissiin uusin. Mutta miksi 627betasaa on valkoist mittarit ja tossa hr megatunessa vispipuuron väriä ja keltaista, punaista? toi 24-bit color asetus ei vaikuttanut asian. Ja noi muutkin megatunen asetukset eri paikossa. Onko se ihan normaalia ja kuuluu asiaan?