Moro!
Kaverin autoon meinaan asentaa Megasquirtti ja halutaan mahdollisimman simppeli systeemi.
EDIS4 on yks vaihtoehto.
Minkälaisia kokemuksia teillä on EDIS systeemiltä?
Meillä on tehotavoite 400+hv/1,5bar. 2,0 litran moottori(Nissan SR20DET), Garrett GT3071R ahdin.
Voisiko joku heittää noin suurin piirtein millä paineella/teholukemilla kipinä sammuu EDIS4 systeemillä???
Tiedän kyllä että näin ei voi laskea koska paljon muutakin vaikuttaa, mutta olis kiva kuulla muitten kokemuksia.
Toffi
EDIS-systemin voima??
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
Re: EDIS-systemin voima??
Mulla oli ediksellä +400hv ja välillä likemmäs 2kiloa ahtoja ilman ongelmia.TurboToffi wrote:Moro!
Kaverin autoon meinaan asentaa Megasquirtti ja halutaan mahdollisimman simppeli systeemi.
EDIS4 on yks vaihtoehto.
Minkälaisia kokemuksia teillä on EDIS systeemiltä?
Meillä on tehotavoite 400+hv/1,5bar. 2,0 litran moottori(Nissan SR20DET), Garrett GT3071R ahdin.
Voisiko joku heittää noin suurin piirtein millä paineella/teholukemilla kipinä sammuu EDIS4 systeemillä???
Tiedän kyllä että näin ei voi laskea koska paljon muutakin vaikuttaa, mutta olis kiva kuulla muitten kokemuksia.
Toffi
BMW E46 328i HX40 - Ecumaster Black
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
Pyörätehoo en muista... Pitää tarkistaa kaverin kanssa.
Kone ei oo ihan alkuperäinen, eli siihen oon vaihdettu männät, kanget, nokat, tasapainoitettu j.n.e. Kanavat ovat muistaakseni koskematta...
Ahdin on Garrettin GT3071R. Imusarja mallia "paremmin virtaava"
Kuva konehuoneesta:
http://www.garaget.org/show_ext.php?car ... age=969239
Toffi
Kone ei oo ihan alkuperäinen, eli siihen oon vaihdettu männät, kanget, nokat, tasapainoitettu j.n.e. Kanavat ovat muistaakseni koskematta...
Ahdin on Garrettin GT3071R. Imusarja mallia "paremmin virtaava"
Kuva konehuoneesta:
http://www.garaget.org/show_ext.php?car ... age=969239
Toffi